Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af OS Commerce/shopløsning til større virksomhed - HJÆLP søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står over for overvejelserne om at skifte vores nuværende shopløsning ud med f.eks en købt OS commerce løsning, og skal nu til at lede efter virksomheder der kan løfte opgaven. Har i nogle gode forslag til knalddygtige virksomheder på denne front?

De skal kunne lave en løsning der skal kunne "tale" med vores AS400/ASW server og trække info/priser mm samt levere ordreinfo til ASW. Formentlig i et web-interface.

Der skal være plads til mere end 10.000 varenumre (der udvides konstant) og systemet skal kunne håndtere min. 8-10.000 brugere dagligt.

Det skal være brugervenligt - både i admin og som kunde!

Gode ideer????

P.S: Glemte at tilføje at de meget gerne må kunne hoste løsningen også!

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 09:56

Jeg kan VARMT anbefale dig Laika-it. Johnny er også herinde på amino.

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:58

Hej

Prøv at tal med Martin fra Venio. Jeg har selv samarbejdet med ham, og det har været en rigtig god oplevelse.

Du kan finde ham her: www.venio.dk

/Sven-Erik May

www.rifraf.dk

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 10:11

Hej Webshopfreak

Du er velkommen til at skrive mig en e-mail på jrc@laika-it.dk, gerne med hvilke krav du har (inkl. dem du nævner her), så vil jeg gerne give dit et tilbud på en opsætning af osCommerce.

Til Christoffer: Tak for anbefalingen!

Med venlig hilsen,
Johnny R. Christensen

Tilmeldt 28. Nov 07
Skrevet kl. 17:10

Hej med jer

Tusinde tak for hjælpen. Jeg vil kigge på de 2 forslag.

Ingen andre forslag til seriøse shopløsninger i den store liga der kan håndtere AS400?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:17

Først og fremmest tak for anbefalingen Sven-Erik.

Jeg ved ikke om vi konkret kan hjælpe jer med jeres løsning, men i er velkommen til at kontakte os og evt sætte et møde op, så kan vi snakke om hvordan en eventuel løsning skulle laves.

Vi laver stort set kun webshop løsninger, og i det nye år går vi over til kun at håndtere webshop løsninger, også de lidt større af slagsen.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:23

Webshopfreak:
Jeg står over for overvejelserne om at skifte vores nuværende shopløsning ud med f.eks en købt OS commerce løsning, og skal nu til at lede efter virksomheder der kan løfte opgaven. Har i nogle gode forslag til knalddygtige virksomheder på denne front?

Jeg kan varmt anbefale dig at hive fat i deluxemedia.dk, jeg ved de laver webshops baseret på Oscommerce. Samtidigt holder de hvad de lover og leverer altid til tiden :-)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:46

Jeg vil da også tror at vi vil kunne hjælpe dig med din shop løsning. Jeg må indrømme at jeg ikke helt er klar over hvordan vi forholder os til AS400 (jeg er ikke programmør :). Hvis det kunne have interesse kan du sende mig dine kontakt oplysninger og så kan jeg få en af datalogerne til at kontakte dig, så kan i i fælleskab finde ud af om det er noget vi kan hjælpe jer med. Alternativt kan du også sende mig en kravsspecifikation, så kan vi kigge på den og melde tilbage derefter.

Det skal dog siges at vi ikke kan være behjælpelige hvis det er en haste opgave, vi har desværre ikke kapacitet til at tage større opgaver ind inden slutningen af februar.

Vi hoster desværre ikke selv, men har et samarbejde med en virkeligt professionel hostingvirksomhed resennet som jeg er helt sikker på kan levere en attraktiv løsning.

Mvh Peder

P.s. Du kan fange mig på psj@taketwo.dk

Tilmeldt 28. Nov 07
Skrevet kl. 19:39

Hej med jer

Tusinde tak for jeres svar. Jeg valgte at kontakte Mondo samt Creuna, da de har en track record for løsninger i vores størrelse og kompleksitet.

Kunne i have ideer til alternative løsninger hører jeg selvfølgelig gerne fra jer :-).

God w-e.

Fra Hornbæk
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:14

Hvis du mangler nogen til AS/400 delen, så smid mig en mail, eller kig ind på www.common.dk

Vi har også en e-handels løsning som kører på AS/400.

mvh
Glenn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)