Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing handler ikke om at få en ordre i hus eller booke et møde. Det handler om at skabe et solidt og godt kundeforhold

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din interesse for at møde mig

Jeg har hermed fornøjelsen af at præsentere dig for min virksomhed Phoner2support ApS, der arbejder med, og har fokus på at støtte både små, mellem og store virksomheder i deres daglige telefonsalg, mødebooking & Salgstræning  

I hverdagens arbejde skal du vide, at du ikke møder en ”karl smart” i jakkesæt med hurtige løsninger for at skabe et her og nu resultat – ikke at jeg ikke kender til den ”model” men jeg ved hvad der virker!

Hverdagens salg for hverdagens mennesker i hverdagens Danmark er for langt de fleste lig med hverdagssprog i hverdagstone… og hårdt arbejde. Sådan er jeg … jeg tror ikke på, at vejen til succes hverken er smart eller hurtig – for sådan er virkeligheden bestemt heller ikke.

Vejen til bundlinjen vækst - skabes via forberedelse, flittigt arbejde og vigtigst af alt mine mange års erfaring med telemarketing.  

Fordelene for dig ved at benytte en ekstern virksomhed som min er mange, du slipper for oplæringen i salg, salgskurser, kontordrift, telefon, firmabil, pensionsordninger, overenskomster og ferie/fri dage etc.

 

Bedste hilsner

Jannich Rindom

Phoner2support

www.phoner2support.dk

Mødebooking, Salgstræning & Telefonsalg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)