|
er det ok at benytte æøå i domæne navne endnu eller er der for mange der ikke vil kunne se siderne ?
|
Der er mange der benytter dem, men de fleste har et UDEN tegne i og vidersender så fra ÆØÅ domain til det uden!
Debat
|
Der er mange der benytter dem, men de fleste har et UDEN tegne i og vidersender så fra ÆØÅ domain til det uden! |
|
Man skal også huske på, at æøå ikke optræder på udenlandske tastaturer (i hvert tilfælde ikke uden for Skandinavien). Det vil derfor være et minus i forhold import/eksport/samarbejde med udenlandske firmaer eller privatpersoner. Derudover vil man mig bekendt heller ikke kunne få knyttet en e-mail adresse til et domænenavn, som indeholder andet end de sædvanlige tegn, a til z, tallene og bindestreg. Karsten |
Karsten Andersen
Online WebDesign ApS
|
Det med at man ikke kan få en email på domænet vil jeg nok sige er det største problem. Men hvad vil du da kalde dit domæne? :-) |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
|
mange tak for de gode svar. Jeg har nu købt 2 domæner: 1 med æøå og et hvor æ = ae, ø=oe og å=aa alle hits på æøå domænet viderestilles til det andet. Og navnet på domænet er ? (if i told you i would have to kill you |
Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning