hej derude. jeg har et dejligt arbejde hvor jeg ofte arbejder om natten. Det vil sige jeg har en del tid i dagtimerne. har længe gået og syslet med tanken om at starte et lille firma. Har også haft en drøm om at løbe en halv maraton, hvilket betyder jeg skal værre målrettet, agressiv, fokuseret, kæbe nye løbesko, fedt løber,løbe når det regner, osv.osv.give den fuld gas. Det samme forven ter jeg jeg skal med min lille firma drøm. Måske lige på nær nye sko og ur. så sidder jeg her og er total klar, vil gerne igang med noget, klar til at arbejde. Hår set en masse klip på youtube, læst en masse kloge mennesker skrive kloge ting. Men hvad så nu.... billedligt talt står jeg klar med mine nye løbesko og alt mit løbe gear. Jeg aner bare ikke hvor jeg skal løbe hen, ingen mål eller retning. Har ingen stor opfindelse, ingen virksomheds ide, ingen steder hvor jeg kan se en niche hvor jeg kan gå hen, ikke noget som er der i forvejen som jeg kan gøre bedre. er jeg den eneste der har/har haft det sådan? Og er det Ibens og grund et udtryk for at jeg hellere skal bruge min fritid på at male huset, se serier på Netflix og bare hygge mig og ikke starte noget op? nu blev det et list længere indlæg end meningen var, det beklager jeg Og håber det giver mening. |
Vil jeg løbe køber jeg løbesko
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)