Hej Aminoer Jeg står i den situation, at jeg godt kunne bruge, at finde ud af hvilken leverandør en anden virksomhed bruger/har brugt. Virksomheden, som er en lille virksomhed, er under lukning, og vil ikke længere producere deres varer til erhverv. Jeg har sendt flere mails og beskeder for at høre, hvor de fik produceret det "grundvare" henne, da jeg ved det er i DK. Men jeg ved rimelig sikkert, at de ikke vil røbe hvor de har fået lavet deres varer, da det er "forretningshemmelighed", og jeg har da heller ikke hørt fra dem. Er jeg virkelig streng og uetisk, hvis jeg kunne finde en, som på en eller anden måde kunne lokke oplysningen ud af dem? Jeg skal selv kun bruge det på hobbyniveau, men er dog villig til at bestille så mange varer som det er nødvendigt, så jeg tænker det er realistisk nok. Det er indenfor lædervarer/produktion. Mvh. Helle |
Hej HElle
Så længe du ikke stjæler eller begår noget ulovligt, så synes jeg det er helt fint.
Jeg har selv siddet på begge sider af bordet. Fundet frem til leverandører som konkurrenter bruger og købt hos dem, og fået gjort det samme omvendt.
Din konkurrent har måske en kontrakt der sikrer netop deres produkter, men det vil du i så fald nok få oplyst at producenten / leverandøren....
Hilsen Morten