Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig børsnotering

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

"en metode, der kaldes procesbaseret design. Desuden er selskabets løsninger baseret på en række komponenter, der sættes sammen som byggeklodser"

Det har vi også gjort i en rum tid. Det er meget effektivt.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 17:09
Ovenstående er der vel, i bund og grund intet nyt i.

"At de tager udgangspunkt i kundens arbejdsprocesser" Det gør vel når man skal udvikle et software-produkt.

"At man gemmer nogle byggekloder til brug hos flere kunder"...tja... det ville vel være dumt at opfinde den dybe tallerken 2 gange...

"SOA" eller Buzzword-compliant Det er der også mange der gør...... men igen, man behøver jo ikke altid at gøre noget nyt, bare at man gør det bedre.....

Men selvfølgelig ville det være fedt, hvis nogle amino'er kunne tjene en skærv.... Men jeg tror mest at det er stifterne, som kommer til at tjene på deres ca. 17 millioner aktier....

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:26

Korrekt

SOA" eller Buzzword-compliant Det er bare ord.

Men jeg har handlet med min mave følelse siden jeg var 18 år, og da det gik hårest for sig i gymnasiet kunne jeg trække for 10 % pr. mdr.

som  kort sigtet investering er den god, af 2 årsager.
1. nyheds værdig + det med at de er kommet så meget i medieren pga. den lave pris for børsnoteringen.
2. lav omsætning i et kæmpe marked. Der skal ikke meget til af fordoble omsætningen.

Men ja, det virker næten for åbentlyset. Men det er det som ofte, i et åbent og gennemsigtigt børsmarked.
Spørgsmålet er bare om man har lyst til at tage en chance.  
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)