Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste videoplatform til WP?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er den bedste videoplatform til WP?

Jeg har brug for en platform, så jeg og andre brugere af min site kan uploade videotutorials og online kurser/webinarer.

Jeg bruger i forvejen pluginnet WCVendors, så brugere kan sælge egne produkter på sitet. Brugere har tilladelse til at oprette produkter, men ikke længerevarende videoer.

Der skal kunne kræves betaling for videokurserne, og jeg vil gerne have det bliver på min side (fx Simplero kræver, at kunderne logger ind der også, og så er de væk fra min side).

Any ideas?

Lennie

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du en løsning hvor man viser video på selve siden eller hvor man hoster det på selve siden?

Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal min side vise det, men det skal passe ind i det eksisterende system, så man ikke skal logge ind et nyt sted for at se videoen. Jeg ved Vimeo Pro kan vise på min side i god kvalitet.

Jeg ved ikke, hvad det vil indebære at hoste det, men det lyder som om jeg skal have oceaner af plads?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo embede video direkte i Wordpress, så du kan se fx en youtube video direkte på din side. Send mig gerne en pm, så hjælper jeg dig til en god pris.

Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Du kan jo embede video direkte i Wordpress, så du kan se fx en youtube video direkte på din side. Send mig gerne en pm, så hjælper jeg dig til en god pris.

 

Tak. Det vil jeg overveje:)

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)