Det kommer an på hvor meget du regner med at udlicitere, hvis du vil have hele udviklingsprocessen derned skal du nok ikke regne med det bliver nogen success. Hvis du derimod har folk heroppe til selve udviklingen og folk dernede til "tastearbejdet" så er det stort set ligegyldigt hvilket firma du vælger.
Men du skal ikke tro at du bare kan sende en kravsspecifikation derned og få et brugbart produkt tilbage.
Forskellen er stort set den samme som for en tømrer og en arkitekt. Og så vidt jeg lige kan dømme dig ud fra de to indlæg her har du ikke nok forstand på udvikling til selv at stå for udviklingen.
Det du skal sende til Indien er en komplet beskrivelse af hvad de skal lave, der må ikke på nogen måde, nogen steder være tvivlsspørgsmål, der må ikke være noget der kan løses på mere end en måde. _ALT_ skal ligge 100% fast.
Vi skal op og snakke omkring 100 timers arbejde før det kan betale sig for dig at outsource det, da du ellers bruger hele din besparelse på at få formulleret opgave og/eller efterløbende få det rettet til.
For at slå det helt fast, så er Outsourcing for top professionnelle mennesker og ikke for folk der ikke ved 100% hvad de laver. Hvis man sjusser sig lidt frem, så går det galt!
Jeg benytter et Indisk proggrammør firma, jeg er absolut ikke professionel, men jeg får det da til at lykkes HVER gang. Jeg får lavet småting hver uge, og der er absolut ikke nogen forklaringsvanskeligheder.
Hvis du skal bruge dine penge fornuftigt, så fortsætter du kursen, og bruger isteder pengene på en ordentlig SEO opbygning, usability og ordentlig grafik. Men hvem siger Indere ikke også kan det :) Det er jo værd at prøve!
Hehe. Der er delte menigner. Man kan man ikke forestille sig, at man får lavet "fundamentet" i Indien, og dernæst får udviklet det herhjemme? Det vil da spare lidt.
Hehe. Der er delte menigner. Man kan man ikke forestille sig, at man får lavet "fundamentet" i Indien, og dernæst får udviklet det herhjemme? Det vil da spare lidt.
Mht de delte meninger er det jo op til dig selv at føre kildekritik.
Mht at få lavet "fundamentet" i Inden og udvikle det herhjemme har du vidsti kke forstået sammenhængen....sætter du også din ingeniør til at lave tegningerne til dit hus EFTER at de har støbt fundamentet og rejst de første mure? Nej vel, den måde du bør gøre det på er at allierede dig med et professionelt software firma som laver en detaljeret produktspecifikation(dvs selve udviklingen og den opskrift som inderne skal følge) derefter kan du sende den til indien og få det udviklet.
Spørgsmålet er så som jeg forsøgte at sige før, hvor mange timer der er i dit projekt. For er der ikke nok timer kan det nemlig ikke betale sig at dele det op :)