Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af domæne - Skal! Skal ikke?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Fra  Vintage Divine Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil i gøre? Driver en vintage tøj webshop og butik der hedder Vintage Divine. Er ejer af vintage-divine.dk domain, men da jeg startede webshoppen oprettede jeg min shop på www.vintage-mode.dk. Den er rigtig godt placeret i google. Vi snakker nr. 1 og 2 placeringer på næsten alle søgeord i den niche. Jeg vil gerne have at url'en hed det samme som mit brand og derfor smide en 301 redirect på alle url'er. Men men men...jeg er bange for at miste mine toplaceringer i google srp! 

Hvad vil i gøre?

/mette
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:38

Bare husk at bruge den type 301 som fortæller at siden er flytte permenent. 

Du kan læse mere her

Og her er et PHP-code eksempel: 

<?php 
header
("HTTP/1.1 301 Moved Permanently"); 
header("Location: http://www.New-Website.com"); 
?>

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 11:05

Du kan risikere at du ryger et par pladser ned når du laver din redirect, men hvis du ligger helt oppe i top er det sikkert ikke så slemt, og ikke noget der ikke kan komme igen (og det er slet ikke sikkert det sker, har bare oplevet flere gange at en 301-redirect ikke overfører placeringene 100%)

Så hvis du vil overføre (og det kan sagtens være en rigtig god ide ud fra et brand-synspunkt) så hav i baghovedet at du lige skal tjekke op på om placeringerne er kommet med, og at du måske lige skal være ekstra aktiv i ugerne efter for at hive placeringerne op igen hvis de falder lidt

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)