Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer vedr. drift af fysisk butik samt webshop

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Alt efter hvor forkromet en løsning du vil have kan du jo få systemer til at arbejder på kryds og tværs af hinanden.
I princippet kan du jo få et total ERP lagersystem som er integreret med et lager i din webshop og hvor dit økonomisystem integrerer med lageret også, altså en total løsning.

men ud fra tanken om en fysisk butik og en webshop, når jeg skal tænke logistik, økonomi og den praktiske del igennem, ville jeg vælge et ikke for kompliceret lagersystem som kan integrerer med din webshop, hvor du har en opdat pr. time så du ikke står i den situation, at en kunde har købt produktet i den fysiske butik og der på samme tid er en kunde der køber den på webshoppen.
Der kan jo være undtagelser hvor det er noos varer med hurtig levering (dag til dag) hvor du kan bestille produktet hjem.

På din kasseterminal have en varegruppe eller evt. flerer, som er omsætningen fra webshoppen.
Så kan du jo fint bruge tiden i butikken og i de timer hvor der ikke er så mange kunder, ordne pakker i butikken og gøre handlen færdig på kassen så du har omsætningen med på kasseopgørelsen hver dag.

Jeg kender jo ikke dine ambitioner og størrelse af fysisk butik, men erfaringen siger mig bare, at det at drive fysisk butik + webshop + økonomi inkl regnskab, betyder 60+ timer hver uge.

Den første fysiske butik jeg havde, ville jeg også det hele. Det skulle jeg aldrig have gjort, underforstået at det bedste for mig, ville nok have været at lade andre rode med mit regnskab(derunder regnskabsprogrammer).

Så alt efter hvad du vælger, har jeg kun en rød lampe som blinker (læs: der hvor jeg har betalt dyre lærepenge)
Få sikkerhed for at lager og webshop platform kan integrerer med de ønsker du har, uden de store omkostninger.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)