Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flytte hjemmeside fra webcreator til webeditor.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har min side hos one.com og i den forbindelse er de gået over til webeditor og jeg kan derfor ikke rette i siden mere med mindre jeg får den flyttet.

Nu har jeg selv lavet den i sin tid , men det er efterhånden nogen år siden, så jeg tør ikke rigtigt at rode med det igen, da jeg er bange for det hele går tabt.

Er der en herinde der har forstand på det og hvad ville det evt. koste`?

læs mere her. https://www.one.com/da/webcreator-vil-udgaa

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

adam:
Nu har jeg selv lavet den i sin tid , men det er efterhånden nogen år siden, så jeg tør ikke rigtigt at rode med det igen, da jeg er bange for det hele går tabt.

Få lavet en ny side. Som du siger så er det nogle år siden at du fik den lavet og teknologien ændre sig løbende og den er løbet fra din side. 

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm. det er jeg nu ikke intresseret i, vil bare gerne have den flyttet til den nye model :)

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har erfaringen? :)

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)