Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får I andre også SPAM fra Shopello ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet gentagende gange at få henvendelser fra Shopello International AB via e-mail, uden at jeg har bedt om eller accepteret dette.

Sidst skrev jeg tilbage og gjorde dem opmærksom på lovgivningen omkring Spam, men der fik jeg blot dette svar:

"I Sverige og Norge har vi ikke slike regler og da må jeg beklage for den barrieren som har oppstått her. Vi har aldri møtt på et slik scenario tidligere med danske nettbutikker, så jeg beklager at det skjedde nå. Vedrørende samtykket som du forespør, det har jeg dessverre ikke."

Det må jo betyde at de henvender sig til flere andre danske netbutikker uden samtykke - er der nogle af Jer der har oplevet lign. problemer, så smid gerne en pm - jeg har tænkt mig at gå lidt videre med dette.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:37

sats:
Det må jo betyde at de henvender sig til flere andre danske netbutikker uden samtykke

Yep jeg har også oplevet det - jeg tror de skyder med spredhagel i forsøget på at kapre så mange kunder som muligt. De er vist en pendant til fx Pricerunner - blot er de stort set stadig ukendte i DK.... aner ikke om man kender dem i Sverige....

Hilsen Morten

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 17:55

Email lovgivningen er lige så streng i norge og sverige som herhjemme så det er ikke korrekt hvad de skriver.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)