Martin, du skal måske overveje en datingside der hedder : Amorino.dk -dating for iværksættere
|
Import af tøj/mærkevarer..
mvh Bent
Hej Belliz,
Jeg synes næsten du skal vide ligemeget om det er mærkevarer eller reelle store partier af mærkevaretøj, tasker etc. og det bliver taget til side på Internationalt Postkontor for nærmere toldundersøgelse og de ser det er kopi varer... Vil erstatningskravet stadigvæk blive opretholdt fra mærkevarerettighederens side.
Egen erfaring!
Mvh,
Christoffer Sørensen
|
Ha ha ha, den var god :-))) Dbh Martin |
Hej Jeg ved ikke om det stadigvæk har interesse men vi kan sagtens hjælpe dig med alt du har behov for. 1: Brug ikke Alibaba. 2: Køb af mærkevarer udenfor EU er ikke lovligt. Oftes vil det blive anset som illegal parallelimport. 3: Køb altid i Europa 4: Handel kun ved firmaer der køber direkte eller som har papirene iorden. 5: Forespørg på paperwork Vi er et engelsk firma som ikke laver andet en at handle med mærkevarer, såvel ældre kollektioner som nyeste kollektioner. Det er primært i mainstream brands vi arbejder og mest mærker fra sydeuropa. For at nævne lidt mærker er her nogle: Diesel Gucci Prada Lacoste Energie Miss Sixty Killah Dolce&Gabbana (alle deres linier) Armani Stone Island Burberry Evisu Ed Hardy Christian Audriger Puma Nike Ralph Lauren Dior Chanel Versace Fendi samt mange andre. Men du kan evt sende os en mail eller et brev hvis du er interesseret i ydeligere information. Best regards/ Med Venlig Hilsen |
Hej Belliz. Det mærkevarer som du importere har med garanti en eneforhandler/agent i Danmark du kan få problemmer da parallelimport er kun tilladt indenfor EU. Jeg tænker på problemmer med eneforhandler. Skat er fuldstændig ligeglad hvad du importerer af mærkevarer sålænge de er ægte blander det sig ikke, det har jeg undersøgt. Jeg vil være meget forsigtigt med at importere varer gennem firma som findes på Alibaba det fleste af dem vil sende dig en god kopi af varenerne. mvh. Sam50. |
Det er nu også et gammelt indlæg :-) Jeg er kommet meget længere siden da. Jeg købte et kæmpe parti af silikone BHer hjem fra en leverandør fundet på alibaba. Ganske tilfreds. Ellers har jeg kun købt igennem min mellemmand i DK. Derved har jeg undgået alt bøvlet :-) |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
FashionFreakZ: vil da godt høre lidt mere.. evt på mail: Bo_johannesen@webspeed.dk |
3dKids.dk - Gipsafstøbninger af baby hånd og fod i utrolig 3D.
Et minde for livet.