Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tøj/mærkevarer..

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg læst en stor del af indlæggene i dette forum, og fandt derved frem til Alibaba.com - som jeg så har kigget igennem. Jeg har fundet frem til enkelte sider, som virker meget seriøse mht. import af mærkevarer. Dog er jeg kun i overvejelses-fasen mht. opstart af egen butik. Men jeg har forsøgt, at undersøge, at hvad jeg kunne for, at gennemskue om firmaerne er reele eller ej. Deres priser virker tosset billige ved fx. køb af 50stk, sparer man cirka 1000kr pr stk. Normalpris står til cirka 1500kr rundt regnet, og de står på hjemmesiderne til priser imellem $28 og $50. Er det normalt, at importvarer er så billige? Dette er mærkevarer.

Er der nogen der ved, hvad det indebærer, at importere tøj fra lande udenfor EU?

Jeg vil gerne have lidt godt viden, inden jeg ringer til Skat på mandag, og får den helt store forklaring på det hele. Er meget utålmodig, så skal vide så meget som muligt, så hurtigt som muligt ;-)

Håber at her er hjælp at hente..

Fortsat god weekend :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:59

har du regnet på told og moms?

pas nu på at det ikke er kopi vare fordi hvis det er får du tæsk :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 21:02
Overhovedet ikke, så meget er jeg slet ikke inde i det.

Og ja, kender godt til det. Det giver bagsmæk som bare fanden. Har bare umiddelbart ingen anelse om, hvordan jeg tjekker om det er ægte eller ej. P.t. er min plan umiddelbart, at få tilsendt en vareprøve.

Hvis de ikke vil det, så må de satme selv om det ;-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 29. Oct 05
Skrevet kl. 21:07

altså for at importere skal du registres som moms pligtig og betale told for køb af vare uden for EU tjek skat''s side

hvis jeg var dig ville jeg lade være :) og købe et ikke mærke vare og prøve at sælge den.
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 21:40

Yes, i know.

Jeg fandt frem til 12%.

Min plan, var også at starte med de produkter hos en dansk leverandør, som jeg har en halv aftale med p.t. - men det ville være rart nok, og vide om man ikke bare skulle springe ud i det.

Tilmeldt 29. Oct 05
Skrevet kl. 22:58
med en dansk leverandør? jow go for it :P nu har du fået mit svar anywayz op til dig hvad du vil med det.
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 19:57
Som du selv siger, så lyder det tosset-billigt. Hvis du kan spare 1.000 kr. per styk på en mærkevare, er det - efter min mening - sandsynligvis noget fusk. Så store marginer er umulige at finde i den branche. Men hvis du vil have tjekket leverandøren, så prøv at spørg gutterne på www.thewholesaleforums.co.uk - de har styr på sådan noget
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 13:09

Jeg har prøvet forumet - og herefter er jeg så småt ved og konstatere, at det virker helt umuligt, at få fat på mærkevarer af nogen som helst slags. Hverken det ene eller det andet, så p.t. er jeg blot begyndt og indsamle vareprøver til butikken, som ikke er mærkevarer. Så må jeg tage den derfra, og hvis jeg en dag finder en troværdig leverandør, hvilket er meget usandsynligt - så kan man måske overveje at gå over til mærkevarer på det tidspunkt.

P.t. virker det ikke somom at man kan stole på nogen som helst.

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 13:21
Jeg er på arbejde lige nu, men hvis du lige sender mig en reminder i en PM, så har jeg muligvis et par gode leverandører i England, der forhandler udgåede kollektioner af diverse modemærker.

Hvis du vil have nye kollektioner, tror jeg du skal have fat i selve modehusene. Hvis det er de store udlandske som Armani, Gucci og Versace får du problemer, med mindre du køber enormt stort ind.

Hvis det er danske mærker, så kan du tage direkte kontakt til IC Companys og Bestseller.
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Skrevet kl. 14:48

Hej Phillip.

Tusind tak for dit svar.

Det ikke nødvendigvis de helt store mærker jeg søger. Jeg tror jeg vil prøve og kontakte Bestseller & IC. Det er heller ikke nødvendigvis det nyeste af det nyeste - det skal bare være lækkert. Tit og ofte har jeg oplevet, at køber man billigt tøj, så er kvaliteten bestemt også derefter. Jeg blev platforelsket i Abercrombie - super lækkert mærke. Men det er umuuuligt og finde en leverandør, desværre.

En reminder er på vej.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)