Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100 specialforretninger i èn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt er jeg igang med at igangsætte et enormt spændende projekt, der handler om at samle 100 butikkers varelager fra den fysiske verden og sammensætte det til en stor netbutik´, brande/sælge det "under et tag".

Ved meget lidt om computerverdenen og håber i kan fortælle lidt om hvilket system jeg eventuelt skal have fat i og om sådan et system findes eller og jeg selv skal have det programmeret. 

Er godt klar over mit spørgsmål er lidt tyndt, men har meget lidt viden omkring det her. Spørg endelig løs og jeg skal forklare nærmere hvis I vil hjælpe.

Hilsen

Michaela

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05

Hej Michaela

Der findes rigtig mange løsninger til din udfordring, men vi arbejder lige med et koncept ala dit til 2 forskellige kunder og der har vi valgt DanDomain til at løse begge opgaver.

Det er et system som er nemt at bruge og så har systemet ufattelig mange muligheder. Du har også mulighed for at få en gratis demo i 14 dage.

Har du yderligere spørgsmål inden du går igang med konceptet, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os. 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 21:31

Tak for dit svar, dandomain er også der jeg har mine domæner lige nu så ville klart fortrække at forsætte med dem som leverandør så det hele er mere samlet. Undersøger det nærmere i morgen, kan nok bare ikke lige forstille mig hvordan man kan adminstere så mange butikkers varelager særskilt og så alligevel samlet - er det enkelt nok da ? 

Var inde og se på din hjemmeside tidligere på aftenen det er nogle flotte designs du har lavet.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 10:12

tag et kig på http://bgsys.dk/ 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 10:48

Du kan under alle omstændigheder altid tale med Dandomain om tingene. De kan, mod betaling naturligvis, godt programmere ekstra funktioner for dig.

Overvejede selv samme koncept for mange år siden men strandede lidt på at det "smarte" jo bl.a. ville være at selv om man bestilte mange forskellige varer så betalte man kun én fragt og det var ikke rigtigt muligt uden at have et kæmpe lager med alle butikkers varer i, eller ved ekstra lang leveringstid så man først kunne få fat på varene og så pakke dem samlet bagefter. Det bliver jo hurtigt dyrt hvis man køber 5 forskellige ting og så skal betale fragt x 5 bagefter. :) 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 10:58

Fordelen ved bgsys modifiseret oscommerce løsning er jo så at der ikke skal ekstra moduler til - du får det hele med

(men skulle næsten tro jeg var sælger for dem Stick out tongue )

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 11:56

Tjek min profil her

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 12:19

AllanD:

Jeg vil bestemt ikke anbefale bgsys. Jeg kender en der har haft en shop hos ham, og det gik bestemt ikke godt.

Læs evt også denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/5064.aspx?PageIndex=1

En utilfreds kunde + noget med nogle links (som det ser ud til man kan fjerne nemt) + et par tilfredse kunder = positivt (vi har alle en utilfreds kunde ind imellem)

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Skrevet kl. 12:51

Jeg prøver helt klart at tage en snak med dandomain omkring opgaven.

Er fuldstændig enig i det smarte går af hvis der skal 5 x fragt på - så er jeg i hvert fald sikker på de kundetilstrømninger der forventes ikke kommer - Det bliver et stort lager ja, men omvendt har vores eget personale det rette overblik og indsigt i hvilke produkter vi sælger og hvorfor, vi vil ha fingeren på pulsen fra ordren bliver givet til de er sendt. Yderligere vil kundeservice ikke kunne servicerer på rette vis hvis de reelt ikke ved hvad de har med at gøre fordi de aldrig har haft varen i hånden anden på et billede og beskrivelse -  

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:05

Jeg arbejder selv rigtig meget i DanDomain, og må indrømme jeg er lidt spektisk i forbindelse med at benytte deres løsning til denne opgave. Generelt er min opfattelse af deres fokus er deres standard-system og at deres speciale ikke ligger i sådan speciel udvikling af butikker.

Jeg vil i stedet kigge i retningen af www.easyflow.dk - de har kompetencerne og lýsten til sådan projekter.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)