Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din IQ ??

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola ;-)

Jeg faldt over mensa.dk og en for-sjov-IQ-test... Fik kun 115, temlig skuffet... hehe... http://www.mensa.dk/testiq.html What did you get????? Nu ikk lyve vel? ;-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:49
Dato: 2/10/2006 7:58:26 PM Forfatter:elena

Hola ;-)

Jeg faldt over mensa.dk og en for-sjov-IQ-test... Fik kun 115, temlig skuffet... hehe... http://www.mensa.dk/testiq.html What did you get????? Nu ikk lyve vel? ;-)

85
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 20:55
80, cirka ;-)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:06
108 her
Så pas på der ude...

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 22:16
125 Men har også altid været god til den slags test.

Hvad kan man egenttlig bruge det til  ud over at prale (hvis det går godt) og få en god halv time til at gå?
Men den test har være på "markedet" i en del år. Har før fået højere, men bestemt også lavere. Skal lige siges, at jeg ikke tager den hver dag
Tilmeldt 4. Feb 06
Skrevet kl. 22:22

hehe... Jeg ved ikk helt hvad man kan bruge den til.. Man ka jo ha intelligens/viden på mange forskellige områder;-) Den test handler vel kun om at se logik og sammenhæng!?! :-)

However. Jeg tog testen første gang for en månedstid siden, da fik jeg 95 så vidt jeg husker, jeg var så utilfreds med det, så der gik ikke lang tid så tog jeg testen igen, (den måtte da ha undervuderet min intelligens) hehe, da fik jeg så 106, nu tog jeg den igen i dag, og fik 115.... ;-) *g*

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 22:27
Dato: 2/10/2006 10:21:42 PM Forfatter: elena

hehe... Jeg ved ikk helt hvad man kan bruge den til.. Man ka jo ha intelligens/viden på mange forskellige områder;-) Den test handler vel kun om at se logik og sammenhæng!?! :-)

My point exactly :) Fordi jeg kan se sammenhænge gør mig jo ikke mere klog end alle mulige andre - måske kun ifølge mensa, men ikke ifølge undertegnede.

Men lad os ikke debattere dette emne ihjel men i stedet nyde vores, indtil videre, fine topplaceringer
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 22:32

109 her,  har efterfølgende prøvet at besvare dem hvor mine svar mindede om at spille på flippermaskine,her var resultatet "mindre end 79"  så jeg stoler klart på det første svar
Tilmeldt 4. Feb 06
Skrevet kl. 22:33

ja jaaaaa.. hehe... Jeg fordriver min tid gør jeg, fredag aften i det svenske.. damn.. hehe... thank god for amino, ret lærerigt...

Tænkte bare, man behøver jo vel ikk være en einstein for at være iværksætter;-)

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 22:36
124 - men giver heller ikke meget for den slags tests. Jeg er virkeligt dårlig til nogen ting og ganske god til andre - og sådan har alle det vel.
Side 1 ud af 8 (72 indlæg)