Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Kom tilbage" mails til gamle kunder. Hvad må jeg??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Forleden fik jeg en mail fra Ekstrabladets "Ekstra" sektion på eb.dk, med titlen "Kom tilbage". Jeg havde en måneds tid forinden aktiveret et gratis prøvemedlemskab på "Ekstra" sektionen for at læse en artikel. I mailen opfordre de mig til at genoptage mit medlemskab og forklare om de mange fordele man får som betalende medlem på EB. Men er det overhovedet lovligt. Under oprettelse og betaling af medlemskab på EB får man nemlig på intet tidspunkt muligheden for at vælge ikke at blive kontaktet, men de skriver i deres vilkår

"Du vil i nødvendigt omfang modtage e-mails fra Ekstra Bladet vedrørende tekniske problemer, betaling, ændringer af abonnementsvilkår m.m.

Endvidere vil Ekstra Bladet løbende sende e-mails vedrørende redaktionelle historier og temaer, kundefordele, nye muligheder og produkter i relation til EKSTRA. Du kan til enhver tid frabede dig at modtage sådanne e-mails ved at afmelde dem i selve mailen."

Mig bekendt så boller det ikke i høretten. Specielt når ens medlemskab er udløbet. Men hvis der er nogen derude som er klogere end mig på dette emne, høre jeg meget gerne fra jer:) da det er en metode jeg selv kan bruge i min forretning.

4/1-JDR "Follow me i'm the infantry"

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Svar.

De satser tilsyneladende på at det er tilstrækkeligt når brugerne acceptere deres vilkår, hvor det fremgår at man kan få tilsendt emails. Nu fandt jeg lige den mail de sendte til mig. De presser den til grænsen. Men der er ikke en mail jeg på noget tidspunkt har haft mulighed for at vælge fra:

"Hej!


Vi savner dig!


Du modtager denne mail, fordi dit abonnement på EKSTRA er udløbet for 14 dage siden.

Vi håber, det blot er en forglemmelse og minder dig hermed om, at du altid kan genstarte dit abonnement med et enkelt tryk på en knap:

I EKSTRA får du overblik over de største sager og adgang til vores mest opsigtsvækkende afsløringer. Vi guider dig til et sundere, billigere eller bedre liv. Du kommer tæt på dansk politik, historiske begivenheder, kriminalstof, de kendte og sport. Hver dag.

Og da der hele tiden sker noget i EKSTRA, vil vi gerne vise dig et udpluk af de sager og artikler, du er gået glip af de seneste dage:

Hvis du ikke foretager dig noget, får du ikke flere mails som denne. Er du tilmeldt andre nyhedsbreve fra Ekstra Bladet, kan du se og redigere dine tilmeldinger nederst i denne mail.

Vi håber, at du igen får lyst til at læse EKSTRA – og vi glæder os til – forhåbentlig – at kunne byde dig velkommen tilbage."

4/1-JDR "Follow me i'm the infantry"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)