Hej alle Vi bruger PBS' betalingsmodul i vores webbutik, og der er bl.a. mulighed for betaling med eDankort. Det viser sig nu, at betaling med eDankort åbenbart er fyldt med problemer, så når kunden forsøger at betale, så opstår der en fejl. Ifølge PBS skyldes det, at nogle af bankerne ikke har implementeret eDankort korrekt. I vores tilfælde kan jeg se, at banken forsøger at hæve et beløb som "Order no,: 24", og det er jo ikke sært, at det ikke virker. Er der nogen af jer, der oplever problemer med eDankort-betalinger i andre betalingsmoduler? Eller er det mon blot PBS' betalingsmodul, der ikke kan håndtere det? Med venlig hilsen |
Problemer med eDankort-betalinger
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Tak for svaret. Hos PBS virker det så desværre ikke. Og tænk at jeg valgte dem, fordi jeg havde forventninger om, at netop de måtte kunne klare det. :-( Selvom om vi kun har været i gang i 1½ måned har vi haft en kunde, der ønskede at bruge eDankort, så det er nok en god idé for os at understøtte det. Og hos PBS er det aktiveret som standard, så brugerne kan vælge muligheden.
|
har du skrevet til pbs om problemet ?! |
Jeps. Naturligvis. De nævnte, at det var problematisk at løse problemerne med Dankort, da det åbenbart skyldes bankernes dårlige implementering af Dankort. Så jeg er netop interesseret i at høre, om andre oplever samme problem med andre betalingsgateways. Det burde jo være tilfældet, hvis det er bankerne, der laver fejl. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)