Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg dem - eller hvordan finder de mig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og skal bruge jeres hjælp...

Jeg er freelance webudvikler, og har udviklet hjemmesider og webshops i Shopify og Wordpress
Der har været nogle kunder, men jeg kan sagtens håndtere flere. Jeg er aktiv herinde, også på Amino Freelancer, på UngIværk og en anden iværksætter Facebook side, hvor jeg prøver at finde kunder. Jeg laver ikke uopfordret salg, jeg kontakter kun dem som selv skriver de søger hjælp.

Det har som sagt givet lidt kunder, hvor jeg har lavet sider som lever op til deres krav. Nu er det bare gået lidt i stå, og jeg ved ikke hvordan jeg skal finde flere kunder.

Jeg er super stærk i CSS, og HTML - og kender Shopify som var det min egen baglomme.
Referencer har jeg, og jeg har også en lave timeløn på 130 ex. moms.

Så umiddelbart tror jeg ikke det er prisen som trykker.
Jeg har bare svært ved at finde kunderne, eller så har de svært ved at finde mig.

Har i nogle tips til min yderligere udvikling?

Jeg ville endda være tilfreds med et fast samarbejde med en som skaffer mig kunderne, og personen så får xx % af salget - altså næsten som var jeg ansat. 

Håber i kan hjælpe mig.

Mathias

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12917
Skrevet kl. 16:22

MathiasNS:
jeg har også en lave timeløn på 130 ex. moms.

Hej Mathias

Hvor mærkeligt det end lyder så er en timeløn på 130 DKK ikke noget godt signal at sende folk, det er simpelthen alt for useriøst - ingen kan leve for en timeløn på 130 DKK som freelancer.   Du kommer til at fremstå som en der enten ikke kan sit arbejde eller at du er mega desperat efter arbejde - ikke noget godt signal at sende potentielle Kunder.

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:30

Hej Ravn,

Tak for det - det var også mere for at give en indikation af mit prisleje... Når jeg udvikler for kunder, aftaler vi altid en fastpris.
Måske skal prisen revurderes.

Problemet er ikke så meget at overtale kunden, når først jeg har fat i dem egentligt.

130 er ganske godt - jeg er studerende og laver dette ved siden af. Jeg kan lide at lave det, og alt andet lige er det mere end jeg kunne tjene ved at arbejde i et supermarked, på en tank, eller "normale" studiejobs. Desuden er der også langt mere frihed i at være freelancer, end at skulle have faste vagter i et supermarked.

Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)