Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dobbelt kreditnota?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede en fejl i en elektronisk faktura og sendte derfor en kreditnota og en ny, korrekt faktura.

Kunden har betalt den korrekte faktura, men har ikke modtaget kreditnotaen. De har derfor nu den forkerte faktura uden tilsvarende kreditnota. Det er et problem for dem, så de beder mig derfor om at sende en ny kreditnota med et nyt nr.

Jeg har sendt dem en kopi af den første kreditnota plus min kvittering for korrekt afsendelse via virk.dk, men det er åbenbart ikke nok.

Men kan jeg godt have to enslydende kreditnotaer med forskellige numre i mit regnskab?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det kan jeg ikke se virke  du får jo dels 2 kreditnotaer i dit regnskabsprogram og skal jo kun ha en - og kunden som siger han ikke har modtaget den første kreditnota kunne jo nu teoretisk ha to kreditnotaer med hver sit nummer

Hvad er dog årsagen til at kunden ikke accepterer at du genfremsender den oprindelige kreditnota - det dækker da fuldt ud og den går så ud med den første af de to fakturaer din kunde har fået. ikke flere nye kreditnotaer som du beskriver det, blot kopi  - gerne med din underskrift hvis kunder skulle ha sådan et krav men ikke flere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)