Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find messe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har endnu engang brug hjælp.

Jeg vil rigtig gerne på messe som omhandler Friluftsliv og natur udstyr. 

Jeg har hørt og læst at Tyskland skulle have en del messer, men hvor kan man finde info omkring sted, tema og dato for afholdelsen?

har fået et tip om noget der hedder messekataloget, men har snart sygt google tynd for at finde noget brugbart. 

Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig på rette vej. 

MVH. 

Claus Gow

Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:13

Hej Claus

Der er Outdoor show i Friedrichshafen i sydtyskland i juli 15-18 og så er der ISPO i januar-februar i Munchen. Du kan til begge messer købe biletter på deres hjemmesider

Der er alt hvad hjertet begærer inden for outdoor.

Med venlig hilsen 

Kristian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 22:15

Mange leverandører skriver ofte på deres hjemmeside hvad messer de deltager i - en god metode til at finde fagmesser på.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 22:41

Hej Claus

Jeg antager du aldrig har været på en fagmesse før. Er det tilfældet er der nogle ting du bør være opmærksom på.

De tyske fagmesser er ofte utroligt store (Bella Center go home) med mange hundrede/ tusinde udstillere og rigtigt mange besøgende hvillet gør det hele noget uoverskueligt.

Derfor er det meget vigtigt at du er vel forberedt hjemmefra.  Lav nogle overvejelser over hvilke type vare du går efter - brug de ofte gode online messekataloger hvor du så kan udvælge de udstillere / produkter du finder interessante.  Her kan du se messe kataloget for ISPO 2015  http://ispo-mediaservices.com/prj_156/view/index.cfm lav en plan for hvilke stande der er et must at besøge.

Med hensyn til billet er det en stor fordel at købe dem online hjemme fra, det spare både tid og penge.  Husk at bestille hotel i rigtigt god tid, da priserne stiger voldsomt op mod messestart - mange gange er det ikke til at få et hotel hvis du er sent ude.

Det er meget vigtigt at du har medbragt rigeligt med visitkort.  Ligeledes er din påklædning være vigtigt, husk du er ikke turist men på arbejde!

Hilsen Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)