Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing & mødebooking - Hvordan gør man. !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Jannich Rindom, jeg er 29 år gammel og har specialeret mig i Telemarkting og har mere end 12 års erfaring for området.

Telefonen er et godt redskab til at skabe kontakt til potentielle kunder

Iværksættere er ofte ikke de fødte sælgere, og de vil faktisk helst, at kunderne kontaktede dem uden nogen form for opfordring. Men er virkeligheden også sådan?

Mødebooking

Det er sjældent, du kan sælge dit produkt gennem telefonen. Telefonen skal bruges til at sælge dig selv, et møde med en potentiel kunde.

Idéer til forberedelse til telefonkontakten kan eksempelvis være:

Indhent så mange oplysninger som muligt om din kommende kunde – navnet på den du skal snakke med er en god start.Vær bevidst om formålet med samtalen – er det et salg eller en mødeaftale, du vil opnå?Nedskriv hvordan du vil indlede samtalen – Tænk positivt.Forbered dig på hvordan du vil imødegå de indvendinger som man ofte møderSørg for, at du ikke bliver forstyrret

Når du fører telefonsamtalen

Forbered dig mentalt på at er du i salgsmode. Det nu at din rolle som iværksætteren/ejeren, der skal til at sælge et godt produkt/møde. Det lyder måske umiddelbart mærkeligt for dig, men det virker for nogen, så hvorfor ikke prøve det ?

Ring op og få fat i den rette person i virksomhedenBrug din nedskrevne notater.Lyt til svaret i den anden ende af telefonen og vær klar til at imødegå 1. indvendingSvar konstruktivt til 1. indvending og lyt…Svar konstruktivt til 2. indvending og lyt…Svar konstruktivt til 3. indvending og lyt…Prøv at afslutte samtalen, fx ”Skulle jeg ikke komme forbi en af dagene og vise alle fordelene for dig? Jeg kan tirsdag kl. 10.00, passer det ind hos dig?”Det er den, der er dygtigst til at lytte og føre en god samtale konstruktivt, der får lov at komme til møde tirsdag kl. 10.00.


Held og lykke med dit næste opkald

Vh
Jannich Rindom
phoner2support ApS

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannich, 

Fint indlæg

Vil anbefale dig at du fx laver en Amino blog eller anden blog tjeneste. Fx Wordpress

Dette indlæg dør hurtigt i mængden, selvom det sagtens kan bruges af mange i længden. 

Bare lige min anbefaling. 

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannich,

Hvilken process og/eller værtøj bruger du, og hvilke anbefaler du til andre?

Jeg har bygget et værktøj til at holde styr på dine leads, når du laver kanvas salg som hedder www.myphoner.com - og jeg vil meget gerne tage en snak med dig hvis du har lyst til at prøve det og/eller anbefale det ude omkring.

/Jeppe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)