Hej Jeg søger efter en professionel, der kan give mig et tilbud på at gennemgå og tilpasse min side for tekst. Kig gerne på www.lokalus.dk og send mig et tilbud på info@lokalus.dk eller PB her på amino :) God aften :) |
Hejsa :)
Mht. til tekster på din hjemmeside så er der mange muligheder. Skal dine produktbeskrivelser kun skrives i forhold til forbrugeren eller skal den optimeres i forhold til Google Shopping? Det kommer meget an på hvad planerne for din hjemmeside er.
Skal du bruge SEO tekster på din hjemmeside kommer det også meget an på dine søgeord mm.
Jeg vil klart anbefale dig at du overvejer, hvilken markedsføring du har tænkt dig at benytte inden du tager stilling til teksterne. I din situation ville jeg anbefale at du får nogle gode produkttekster og relevante SEO tekster - og ikke mindst noget tekst på forsiden.
Jeg arbejder selv for firmaet http://www.seogruppen.dk/
Vi vil meget gerne tale med dig omkring hvad dine ønsker helt præcist er og hvordan vi netop kan opfylde dem.
Har det nogen interesse så er du velkommen til at skrive til mig på ac@seogruppen.dk og få et uforpligtende tilbud af os.
Jeg håber at høre nærmere fra dig.
Mvh.
Anders Christensen