Hej Alle, Jeg er helt ny i dette felt og søger derfor gode råd! I mange år har jeg leget med tanken om at blive selvstændig, men manglede idéen der kunne få mig til at tage det første skridt. Jeg har aldrig været i tvivl om at jeg nok skulle finde på noget og NU er det endelig kommet til mig! :-) Min idé går på et unikt møbeldesign/serie - jeg mangler dog hjælpen til at få ført idéerne derud hvor andre kan se dem og tiltrækkes af dem. Jeg vil i første omgang skulle finde en møbelarkitekt eller lignende der kan hjælpe mig! Dernæst en investor og sidst men ikke mindst stiftelse af virksomhed. MEN i hvilken rækkefølge skal jeg udføre opgaverne for at opnå det bedst mulige resultat?? OG kender du en møbelarkitekt (gerne med meget kendskab til dansk design) eller en investor der interesserer sig for dette felt? Så hører jeg meget gerne fra dig! Alle råd tages imod med åbne arme og er også frisk på at mødes, hvis du skulle have interesse i at høre mere :-) På forhånd tak! Med venlig hilsen, Maria |
Fra drøm til virkelighed - selvstændig (dansk design)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)