Hej Amino,
Jeg har søgt lidt herinde, men kan ikke finde svar på lige præcis mit problem. Jeg har en lille massage klinik, hvor kun min kæreste er ansat. Jeg havde cvr nr I forvejen, så det kørte vi bare videre på, med en ny branchekode. Fakturering er foregået med blokke som alle er købt med fortløbende numre. (Forenklet faktura) Nu er sagen den, at kæresten har jo købt flere undervejs og de er ikke længere forsløbende, blokkende imellem. Alstå en blok slutter f.eks med nr. 001000 og den næste blok hun tager hul på starter med f.eks 001600. Hvad gør jeg så lige her I forhold til min evtuelle documentation overfor TS. Jeg er skiftet til Dinero efterfølgende, så fremadrettet er der styr på det.
På forhånd tak
|
forklarer skat hvordan fejlen opstod hvis de spørger. Det er jo aldrig godt - da du så KUNNE ha 599 fakturaer du kunne gi ud uden at bogføre - men mon ikke datoer viser noget og du har jo en forklaring i alle fald + KAN jo ikke ændre det? OM du kan bruge forenklet faktura kan jeg derimod ikke overskue i fast klinik http://johnhannover.blogspot.dk/2013/11/faktura-krav-til-faktura.html kan måske sige noget om det, ellers må andre i spil
vh John H