Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at komme igang for alvor.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Kunne godt tænke mig lidt gode råd til hvordan jeg kommer videre med mit firma. 

Jeg har haft mit eget lille fugefirma i 3,5 år, ved siden af mit fuldtidsarbejde. Men nu skal det til at køres på fuld tid.

Mine kunder finder mig hovedsageligt på nettet, og gennem venner og bekendte. 

Webside og google annoncer har jeg selv stået for og dette har også resulteret i lidt opgaver og lidt faste kunder. Det er dog ikke nok endnu til at køre firmaet på fuld tid. Det er dog ikke godt nok mere når det skal være på fuld tid. 

Jeg skal ha lavet en ny hjemmeside, som er søgemaskine optimeret (seo) som ser professionel ud og som kan findes på nettet. Jeg har besluttet det skal sidde lige i skabet første gang og vil hellere betale lidt ekstra for at det så er iorden. Jeg har i den forbindelse haft møde med et større firma som lovede fed hjemmeside, i tre år, det ene år gratis. Søgemaskine optimering til ca 15.000,- for et år. Ialt ca 25.000,- men så ville jeg også få rigtig meget trafik. 

Jeg er blevet anbefalet en der også laver hjemmesider professionelt, som kun er sig selv, og mit dilemma er nu om de rigtig mange ekstra penge er givet godt ud for at få hjemmesiden eksponeret mest muligt fra start, eller vil i anbefale at tage det lille enmands firma til at stå for det og som er meget billigere. Kan de det samme og skabe den samme synlighed?

Det store firma påstår jo at de hele tiden har eksperter til at kigge på mine søgeord og tilpasse dem hele tiden. Er det bare salgsgas, eller er de pengene værd? 

Jeg forstiller mig at tage et par dage hvor jeg kører rundt til forskellige firmaer som kan have brug for mig og præsenterer mit firma og mig selv. Kun ganske kort og afleverer en flyer og et visitkort, for ikke at tage for meget af deres tid. Mine kunder er hovedsageligt tømrerfirmaer, både små og store, og større bygge firmaer der kunne gøre brug af fugefirmaer. Er det den rigtige strategi for at komme i kontakt med flere kunder eller er det et vildskud? 

Alle gode råd for at skaffe flere kunder kan bruges så bare fyr løs.

De bedste hilsner Andreas. 

Fra Jyderup
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Fra  tømreren.NU Skrevet kl. 19:57

Hej Andreas

Jeg vil bare knytte en kommentar til den sidste del af dit indlæg

jeg ville også tage mindre og større murerfirmaer med i betragtningerne da det er min erfaring at kan være en del at hente i badeværelses fuger, også selvom, at meterprisen nok er lavere.

med venlig hilsen

Claus

se mere på www.tørmreren.nu

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:06

Hej Andreas, 

Du behøver ikke vælge et stort firma, mindre nørder kan sagtens være bedre givet ud. 

Jeg kan sagtens hjælpe dig igang med både design af flyer og selve hjemmeside - og sætte en okay Adwords konto op for dig - for 10-15.000 kr. Evt betalt over nogle måneder for at hjælpe dig igang.

Du er velkommen til at smide mig en mail på jh@jannikhansen.co.uk hvis du er interesseret :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)