Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejlmeddelelse - XML-siden kan ikke vises

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoVenner

Jeg prøver at åbne dette link: http://www.wideeyes.dk/tours/fullscreen/park/park.xml men jeg får følgende fejlmeddelelse:

XML-siden kan ikke vises

XML-kan ikke vises ved hjælp af typografiarket XSL. Ret fejlen, og klik derefter på knappen Opdater, eller prøv igen senere.

Der blev fundet et ugyldigt tegn i tekstindholdet. Der opstod en fejl under behandling af ressourcen 'http://www.wideeyes.d...

/* Copyright 
Jeg har forstået at jeg skal rette fejlen - men hvordan fa**** gør jeg så lige det? JEg bruger IE7. 
Før opdateringen var der ikke nogen problemer.....
Håber nogen kan hjælpe.
Hilsen Morten
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:16

Hej Morten

Hvad er det for en opdatering?

Filen er ikke gyldig xml, bla. tror jeg tegnet for copyright ikke er tilladt. & tegnet er ligeledes ugyldigt og escapes med & og det er nok noget lignende du skal ud i

Mvh Jesper

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:41
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:11

Jesper Jørgensen:

Hej Morten

Hvad er det for en opdatering?

Filen er ikke gyldig xml, bla. tror jeg tegnet for copyright ikke er tilladt. & tegnet er ligeledes ugyldigt og escapes med & og det er nok noget lignende du skal ud i

Mvh Jesper

Hej Jesper

Jeg synes det er meget underligt, for før jeg fik IE 7 var der ikke nogen problemer med at se .xml filer. Jeg har nu IE version 7.0.5730.11 hvis det siger dig noget??

Jeg har endda prøvet at google fejldmeddelelsen, men uden at finde en løsning. Nu vil jeg prøve at se om jeg kan finde IE 6 et sted på nettet som forhåbentligt kan give mig adgang til .xml filerne igen. Har du andre forslag så kom endelig med dem.

På forhånd tak for hjælpen

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 07:44

Hej Morten

Det ser ud tilk at hvis du vælger "view source" for du adgang til xml teksten. Så kan du gemme det over i notepad som en begyndelse.

Mvh Jesper

Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:39

WideEyes - Virtual Tours:

Hej Jesper

Jeg synes det er meget underligt, for før jeg fik IE 7 var der ikke nogen problemer med at se .xml filer. Jeg har nu IE version 7.0.5730.11 hvis det siger dig noget??

Jeg har endda prøvet at google fejldmeddelelsen, men uden at finde en løsning. Nu vil jeg prøve at se om jeg kan finde IE 6 et sted på nettet som forhåbentligt kan give mig adgang til .xml filerne igen. Har du andre forslag så kom endelig med dem.

På forhånd tak for hjælpen

Hilsen Morten

Tidligere version af IE op til version 7, har været meget overbærende med fejl i bla. HTML og XML.
Nu efter version 7 er kommet, er meget af den overbærenhed nu væk. Til gengæld, har version 7 så åbnet en helt ny dimension af muligheder for fejl.

/Nis

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:52

Jesper Jørgensen:

Hej Morten

Det ser ud tilk at hvis du vælger "view source" for du adgang til xml teksten. Så kan du gemme det over i notepad som en begyndelse.

Mvh Jesper

Hej Jesper

Det var bare fantastisk. Skide være med at jeg skal højreklikke først - bare det virker.

Tusind tak for hjælpen :) Big Smile

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 10:22

Det var så lidt :-)

Mvh Jesper

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)