Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vores virksomhed ændre tandlægebranchen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle!

Så blev det min tur til at prøve kræfter med en virksomhed, som forhåbentligvis vil og kan ændre en branche.
Mit navn er Blerim, jeg er 19 år og fra Nørrebro. Jeg har tidligere lavet andre projekter som har givet medieomtale i Berlingske, Computerworld mm. men aldrig noget så seriøst som dette. Siden jeg var 15 år, har jeg haft et brændende ønske om at være iværksætter. Tandbud.dk er resultatet af 100% fokus og stenhårdt arbejde for at opnå min drøm.


Jeg har lært mig selv at programmere og er en del af et team på 5 som har startet virksomheden tandbud.dk
Jeg har droppet fester, sociale arrangementer og venskaber, for at bruge min tid på tandbud.dk

Resultatet af de mange timers programmering er hjemmesiden tandbud.dk. Tandbud.dk er en tandlægeportal hvor du på få minutter kan finde en lokal tandlæge - eller indhente 3 priser på din tandbehandling.


Tandlægebranchen er en ufattelig kompliceret branche og en normal RFQ-tjeneste(3 tilbud tjeneste) ville aldrig kunne hænge sammen. Systemet bagved er lavet fra bunden og det er helt unikt den måde vi bearbejder beslutningsgrundlaget for en behandling/patient.


Tandbud.dk har været mange måneder undervejs og vi har brugt rigtig mange timer, fordelt på 5 personer, samt en masse hjælp fra familie og venner.

Jeg vil sætte stor pris på at få ris/ros! Så bring it' :)


www.tandbud.dk

Mvh Blerim

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men jeg syntes at i mangler lidt...

så som tag et godt billede/video af din tand og få det vurderet eller et kort over hvor alle jeres tandlæger befinder sig, som du selv skriver at du er fra Nørrebro, hvad hjælper det at få 3 tilbud hvis de 2 billigste bor i Nordjylland

eller en liste som viser hvad dem som har skrevet en anmeldelse har sparet eller hvor meget de har givet

Det er ellers et fedt projekt i har gang i

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)