Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny med virksomheds drøm i maven

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Amino, glædeligt gensyn!

Jeg har været på siden før da jeg var yngre og løb forvirret rundt med en online tøj webshop i hovedt (gudske tak og lov) det ikke blev til noget. :)

jeg har i mellemtiden taget min uddannelse færdig som 3d digital artist, så har nu de skills/redskaber der skal til for at lave effekter til film/reklamer mm.

så føler nu at tiden er rigtig go for mig til at kigge nærmere på at starte virksomhed.

Spørgsmålene er mange, men skal prøve at gøre det nogenlunde kortfattet.

- Jeg har ikke decideret nogen kundekreds og er ikke helt sikker på hvordan man får det, self netværker jeg med folk jeg kender men.. griber man også bare knoglen og ringer til f.eks et reklamebureau og siger "min virksomhed leder efter arbejde", viser dem et showreel og ser hvad der sker? bare interraseret i hvordan andre prøver at udvide deres netværk/kundekreds.

- Jeg har 1-2 andre dygtige 3d artister som jeg kender som også går rundt med virksomhed i tankerne, ville det være fordelagtigt at starte virksomheden med dem eller er det bare mere besværligt end andet når man starter op som ny og ikke har den store kundekreds?

- er der nogle som har nogle gode links til sider hvor man kan få besvaret mange ad de lidt mere basale og praktiske spørgsmål ved opstart af virksomhed

regards Michael

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)