Starter brolægger firma - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet) "

Starter brolægger firma

Side 1 ud af 2 (12 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 17
Tilmeldt 2. mar 15
Indlæg ialt: 4

Skrevet 02-03-2015 kl. 11:56
Hej aminoer

Jeg er brolægger og har arbejdet med det i over ti år . Jeg blev udlært i 2009 . Og synes det er på tide at prøve at starte mit eget op. jeg har alt værktøjet . Så alt det er der styr på .

Har i nogen gode ideer til at skaffe arbejde
Amino-karma 474
Fra København
Tilmeldt 13. dec 11
Indlæg ialt: 104

Morten Gru
Skrevet 03-03-2015 kl. 11:32

Hej

Der er jo mange forskellige muligheder

- vil du have små private kunder?

- vil du være en del af større entrepriser?

Det første jeg vil anbefale dig er, at du går igang med at definere, hvem du helst vil have med at gøre som kunder(din primære målgruppe). Derudover skal du have fundet ud af, hvilket produkt du gerne vil give dem og først og fremmest, hvilket behov den pågældende målgruppe har.

Kom tilbage, når du har gjort dig de tanker og så vil jeg godt prøve at hjælpe dig.

Mvh

Morten

Amino-karma 49
Tilmeldt 9. aug 11
Indlæg ialt: 13

steffenka
Skrevet 03-03-2015 kl. 11:56

De overvejelser har jeg gjordt mig

Jeg vil gå efter de private kunder og så nok dem der er gamle . Da der er rigtig mange der går efter at blive underentreprenør af de store firmaer

Jeg vil tilbyde alt inde for brolægning . Men jeg vil også tilbyde at fælde træer og klippe hæk og lave dren og faskiner da der er mange ældre der ikke selv kan det mere

Amino-karma 49
Tilmeldt 9. aug 11
Indlæg ialt: 13

steffenka
Skrevet 03-03-2015 kl. 12:01

Hovsa har to profiler her inde trode den var logget ind på den anden hehe

Amino-karma 17
Tilmeldt 2. mar 15

S.A. brolægning
Skrevet 03-03-2015 kl. 15:47

De overvejelser har jeg gjordt mig

Jeg vil gå efter de private kunder og så nok dem der er gamle . Da der er rigtig mange der går efter at blive underentreprenør af de store firmaer

Jeg vil tilbyde alt inde for brolægning . Men jeg vil også tilbyde at fælde træer og klippe hæk og lave dren og faskiner da der er mange ældre der ikke selv kan det mere

Amino-karma 2.279
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. apr 11
Indlæg ialt: 550

Sebastian K. Sørensen
Fra Kolind Media
Skrevet 03-03-2015 kl. 15:56

Hejsa

Alt hvad Morten siger er ganske fornuftigt. Derudover så ville jeg overveje muligheden for, at komme i samarbejde med forsikringsselskaber. Jeg kender ikke proceduren, men har en kammerat med entreprise firma, som tit får opgaver gennem et forsikringsselskab. Om det ka' lade sig gøre med brolægning må du undersøge :-)

Amino-karma 17
Tilmeldt 2. mar 15

S.A. brolægning
Skrevet 03-03-2015 kl. 18:14

Tak for ideen . Men tror det bliver lidt svært med et forsikring selskab . Ens fliser i haven er ikk forsikret . Men det kunne være man kunne lave noget dræn og faskiner hos dem da har haft vand i kælderen

Amino-karma 474
Fra København
Tilmeldt 13. dec 11
Indlæg ialt: 104

Morten Gru
Skrevet 03-03-2015 kl. 18:56

Hvis det er en ældre målgruppe du vil have fat i, så vil jeg anbefale dig at få lavet en brochure, hvor du fortæller, hvor vigtigt det er at få lavet det af en fagmand og hvor meget du vil være i stand til at hjælpe dem. 

Målgruppen er ret svær at ramme med moderne marketingværktøjer, så du skal lidt tilbage til det klassiske med brochurer og evt. reklamer i Ældre Sagens blad.

Det lyder også til, at du er lidt en handyman. Kunne du evt. holde et handyman-kursus, for så vil det evt. også kunne give nogle kunder, da du på den måde kommer tæt på kunderne og får skabt en relation til dem.

Det handler generelt om at være meget aktiv i forhold til den målgruppe du er interesseret i.

Amino-karma 17
Tilmeldt 2. mar 15

S.A. brolægning
Skrevet 03-03-2015 kl. 21:13

Men jeg ville også gerne ramme alle husejer der har fliser i haven hehe hvordan får man får man fat i dem

Og tak for dit svar vil overveje det med kursus

Amino-karma 21
Tilmeldt 4. mar 13
Indlæg ialt: 6

Benner86
Skrevet 03-03-2015 kl. 22:56

Brug dba's håndværkshjælp som mange andre. Evt ud i sommerhus områder med sedler i supermarkeder?? Og brug de store entreprenør firmaer ved kabel nedgravning. Så som kemp og lauritzen, zacho lind, ph. Der altid lidt penge og hente der indtil du har fået de private kunder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :