Hvad gør jeg? Påforhånd Tak! alle i hjælpsomme mennesker! |
Rom blev ikke bygget på en dag!
Som jeg sagde i starten....... det tager sin tid men det skal nok komme.
Hvad gør jeg? Påforhånd Tak! alle i hjælpsomme mennesker! |
e-tasker.dk - Nordens største online forhandler af tasker
Tror du skal slå koldt vand i blodet. Det tager sin tid og som et godt ordsprog lyder:
Rom blev ikke bygget på en dag! Kan se du også har beklaget dig lidt om google hvor du råber op om det samme. Som jeg sagde i starten....... det tager sin tid men det skal nok komme. |
Peter Tidemand
Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre
Du kan ikke gøre noget! DMOZ er baseret på frivillige kræfter, og der er STOR forskel på, hvor meget indsats de enkelte redaktører lægger. Jeg er selv redaktør på DMOZ, og jeg har en fast rutine, hvor jeg tjekker tilmeldinger to gange ugentligt. Men det er altså ikke alle, der gør det. Redaktører har heller ikke pligt til at meddele dig, hvis du er blevet afvist. Så.... så''n er det, desværre. |
Peter Tidemand
her er hvad de skriver ang tilmelding og tiden der efter................... it may take several weeks or more before your submission is reviewed. Altså er 2-3 mdr meget normal |
Peter Tidemand
Tålmodighed er en svær ting Så i princippet kan kategorier være misvedligeholdte i meget lange perioder uden nogen gør noget ved det. |
Dig og Internettet er vist ikke i samme båd Nej spøg til side.... Jeg vil slutte af med at råde dig til at vente og give det tid (deja vu
Så det burde lukke dette emne. |
Peter Tidemand
Der er vist nok et forum hvor du kan spørge til din tilmelding (adressen var i en af de mails de sendte), men som regel siger de bare: den ligger til godkendelse, hav tålmodighed. |
|
Hej Jesper. Jeg er også fotograf og sidder i præcis samme situation. Jeg har tilmeldt min weside til DMOZ for et lille år siden uden resultat. Har prøvet at genindsende linket, men der sker ikke en disse. Så jeg tror at fotograf-siden på DMOZ er gået død |
Hvis man ikke får sit link med i DMOZ, skal man IKKE indsende det samme link med samme tekst igen - det gør bare at man kommer bagerst i køen igen. Der er meget stor forskel på hvor lang tid der går før (hvis) man bliver optaget, afhængig af kategori.
Der er intet galt i at være repræsenteret i flere forskellige kategorier, men KUN hvis de har direkte relevans for dit firma.
Når man tilføjer sit site til DMOZ er det meget vigtigt at man finder frem til den helt rigtige kategori(er), og skriver en kort BESKRIVENDE tekst der passer 100% til den kategori man søger i. Se hvordan andre er opført, check retningslinierne mm. Jo bedre man gør forarbejdet, jo større er chancerne.
Vi er pt internt ved at prøve at optimere vores DMOZ placeringer, og har pt 2 som var vigtige for os.
Det tog ca 10 dage for dem begge at blive optaget.
Så kort og godt - gør et grundigt forarbejde, og prøv evt at se lidt objektivt på jeres submissions (eller få en anden til at kigge på det os se om det giver mening)
Nå ja forresten - de kan også sagtens finde på at ændre den tekst man sender ind - sket et par gange for mig/mine kunder.
Held og lykke med det. |