Har du anmeldt til politiet i Polen ?
Snakket med den danske ambassade ?
Det var nok jeg ville starte
Polsk politi ved det, jeg har altid haft en folk politi folk omkring mig når jeg har vært ude på virksomheden,
Min direktør blev friheds berøvet og blev slået ned af lokale brændmænd, og det har den lokale politi myndighed anholdte overfaldsmanden og han indrømmede at det var ham men politiet lod ham gå.
Den Danske ambassade fortale mig at de vil forholde sig neutrale i denne sag. først senere brugte jeg ambassaden hvor at de sendte til kommunen et brev om hvad der skete og fik svar: at ambassaden skulle hjælpe med at holde mig og mine ansatte væk fra virksomheden.
Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Ja, helt ærligt, hvis nogen er i direkte livsfare, må du oplagt slå alarm omgående med kontakt til politiet og ambassaden.
(...)Hvis det "bare" er en arbejdskonflikt, hvor ubehageligt det end kan være, må du tage fløjlhandskerne på og gå i dialog. Det lyder voldsomt - pudsigt, man ikke har hørt om det. Det er nok derfor, at nogen har svært ved at tro på det.
(...)Har det været i de lokale aviser? Hvis du sender et link, kan vi måske bedre forstå konflikten.
Nej det er ikke en arbejdskonflikt, mine ansatte har ikke længere adgang til virksomheden
Det har kørt meget i Polsk national tv og i Polske aviser og blade
Per Krabbe, scanboat.com:
Haha nej jeg har bestem mig for at det næste projekt skal være nummer 3.
måske ligger jeg lidt billeder op lidt senere