Google calender kan du bruge til abonnement kunder og gentagne aftaler, det fungere rigtig godt og kan tilgås fra alle platforme, du kan søge på kunder, og printe en dag seddel ud, du kan også modificere kalenderen med nogen plugins.
Til din fakturering kan du benytte dinero som også er gratis og rigtig nemt at bruge.
Jeg ved at design4web.dk har udviklet et program til digital underskrivelse af kontrakter. Ellers lyder det meget som et CRM system du har brug for, jeg tænker noget som er godt integreret med det i ellers bruger nok vil være Microsoft Dynamics CRM? Du kan få en pakke hos Microsoft hvor Office365 og Dynamics CRM ligger i sammen til 397,- per bruger.
Jeg bruger et online system som hedder Podio (podio.com) det er gratis for 2 personer at bruge, og kan ALT! du kan endda selv oprette forskellige moduler så det passer til den måde du arbejder på i din virksomhed.
Der er også en gratis app som kan anvendes, jeg er målløs hver gang jeg logger ind og ser hvad det kan!
Og nej jeg er ikke medejer eller lign. bare begejstret ;-)