Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til at holde styr på aftaler/abonnementer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er på jagt efter et system, gerne online, evt som app til iPad, som kan holde styr på kontrakter / aftaler / abonnementer og evt også fakturaer.

Er der nogen der kender til et sådan system, gratis eller betalt spiller ingen rolle :)

En Nice-to-have feature vil være at man kan underskrive aftalen direkte på en ipad. 

Mvh

Chris Widt Nielsen

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Google calender kan du bruge til abonnement kunder og gentagne aftaler, det fungere rigtig godt og kan tilgås fra alle platforme, du kan søge på kunder, og printe en dag seddel ud, du kan også modificere kalenderen med nogen plugins.
Til din fakturering kan du benytte dinero som også er gratis og rigtig nemt at bruge.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Mybiss.dk kan klare det, men kører endnu ikke online og foreløbig kun i windowsmiljø.

Det videreudvikles løbende efter brugernes behov, så det vil kunne blive muligt.

Skriv gerne til info@mybiss.dk for at høre nærmere.

Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Mikla IT Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Jeg ved at design4web.dk har udviklet et program til digital underskrivelse af kontrakter. Ellers lyder det meget som et CRM system du har brug for, jeg tænker noget som er godt integreret med det i ellers bruger nok vil være Microsoft Dynamics CRM? Du kan få en pakke hos Microsoft hvor Office365 og Dynamics CRM ligger i sammen til 397,- per bruger. 

Mvh Gregory

www.mikla-it.dk Teknisk ekspertise, Menneskelig support

Fra Slangerup
Tilmeldt 5. Feb 15
Indlæg ialt: 27
Fra  TrendMe.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Jeg bruger et online system som hedder Podio (podio.com) det er gratis for 2 personer at bruge, og kan ALT! du kan endda selv oprette forskellige moduler så det passer til den måde du arbejder på i din virksomhed.

Der er også en gratis app som kan anvendes, jeg er målløs hver gang jeg logger ind og ser hvad det kan!

Og nej jeg er ikke medejer eller lign. bare begejstret ;-)

/michael

Trend, Mode & MakeUp til unge

Se vores blog http:/trendme.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Tak for jeres bud, der er en del at lege med.. er stadig åben for flere forslag :)

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig evt. på www.coredoc.dk

Der er en funktion hvor du kan ligge dine kontrakter ind, og sætte en reminder på.

Det er gratis i 30 dage, så du kan oprette dig, og "lege" med det.

Mvh

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)