Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger registrerings/kundekartotek app til ipad

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er jeg ked af, hvis dette ikke er det rette sted at forespørge om, men kunne simpelthen ikke finde ud af hvor jeg skulle oprette. Here goes..

Jeg har en køreskole, og har brug for en app til ipad der holder styr/registrere (på) mine elever. Har de været på manøvrebane, har de indleveret lægeattest/1. hjælpsbevis, har de betalt (hvor meget skylder de) er der bestilt teoriprøve, glatbane, køreprøve.

Jeg Håber I kan hjælpe. På forhånd tak

Mvh

Mikael

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:25

Hmm, for mig lyder det nu mere som et pc program, eller et cloudbaseret system der er brug for.
For at lave til en ipad skal der være en bagvedliggende cloud service for at være sikker på at dine data er forsvarligt gemt. Det er ikke sikkert at opbevare vitale data på en selvstændig ipad (selv om det nemt kunne laves), da den alt for nemt kan tabes/gå i stykker/stjæles.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 21:51

Det lyder som om du har brug for et CRM system, langt de fleste fås med tilhørende Ipad app så du også kan holde styr på dine registreringer på landevejen.
Der findes utallige CRM systemer så du skal nok i gang med at se på dine aktuelle behov helt ned på detaljeniveau.

Men du kan jo starte med at se på http://godrive.dk/index.php som er udviklet til køreskoler

Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:47

Så omfattende behøver det ikke være. Der bliver ikke delt personfølsomme info. Det kunne gøres med "pen+papir", men nu har jeg ipaden, så kunne det være smart der var en app. Wink

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)