|
Hej Aminoer! Jeg er i gang med, som alle andre iværksættere, at udvikle idéer til mulige virksomheder. I den forbindelse møder jeg af og til det konstant tilbagevendende spørgsmål, når vi snakker virksomheder der kræver fysiske varer, butiksareal m.m. Kort sagt vil jeg meget gerne høre om nogen af jer har en "grov skitse" til minimumsbudgettering, herunder tænker jeg hvad det kræver overfor en bank at hjælpe med lån til opstart, indkøb osv. Jeg er klar over der er muligheder for at søge investorer, men jeg er interesseret i at høre hvis jeg selv skal ligge det hele. Da jeg ser muligheder for ideerne, og vil ikke være afhængig af andre - i den henseende :-) Er klar over forretningsplan, markedsundersøgelser og lignende er godt at have med, men hvor "nemme" er bankerne at snakke med? Mere information er der garanteret mange af jer der gerne ville have, men pt. har jeg ikke mere - da det er en overordnet rettesnor jeg søger, tommelfingerregel om man vil ;-) Ser frem til at høre fra jer alle! (Alle input er velkomne, men hold det sagligt og konstruktivt - tak!) |
Det konstant tilbagevendende spørgsmål: Banken, investorer, min idé vs andres?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem