Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lion & Company får nyt identitet og går i dybden med Magento webshops

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer & mediværksættere!

Efter 5 års intenst udvikling på diverse e-handels platforme, Prestashop, Magento, Joomla, Wordpress og Shopify, har jeg besluttet at min virksomhed skal have et nyt identitet og gå i dybden med Magento platformen, da mit team og jeg finder denne værende en stærk, solid og skalerbar platform.

Magento løsninger til skarpe priser

Vi kan i øjeblikket tilbyde rigtig skarpe priser på professionelle webshops, da vi gennem årene har udformet et meget præcist workflow for udvikling af Magento webshops, samt udarbejdet solide frameworks, som gøre det muligt for vores webudviklere at udføre deres arbejde hurtigere og præcist. Derfor kan vi tillade os, at tilbyde konkurrencedygtig priser på komplette Magento webshops.

Hosting skræddersyet til Magento

Derudover har vi allieret os med et hostingselskab, som leverer webhosting optimeret til Magento platformen.

The Lion Experience

Vi hører ofte fra vores kunder og netværk, at Magento virker til at være et svært system at håndterer og at backoffice designet ikke er særligt brugervenligt. Det har vi taget til os og har derfor udviklet et backoffice interface, som er super intuitivt og lækkert at navigere i. Dette er gratis at benytte for alle vores kunder.

Man kan godt stå med en følelse af, at det virker meget billigt med de løsninger vi har skruet sammen. Og den simple grund er, at vi meget ofte oplever at vores kunder er tilbagevendende og bestiller videreudvikling eller nye projekter. Derfor vil vi gerne investerer i vores kunder i starten og forhåbentlig vil de samme kunder give tilbage i sidste ende.

Jeg siger tak for jeres tid! Kig endelig forbi vores website www.lioncompany.dk og kom gerne med inputs på hvad der kan gøres bedre - Helst på privat besked eller over mail, så vi kan føre en dialog :-)

God weekend!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)