Det kan godt være, men netop derfor står jeg med et dilemma om jeg vil det her. |
LKlitgaard:Jeg havde en gang en chef der, efter jeg i ungdoms kådhed mente jeg var "for god" til det jeg lavede, sagde til mig; "Lasse, prøv at stik fingeren i et glas vand og se hvor stort hullet er, når du tager fingeren op. Det er så uundværlig du er!" Det satte ligesom tingene i perspektiv.. Det gælder også for folk i jobpraktik, eller andre ordninger. Husk at virksomhederne sagtens kan undvære dig - dit job er at modbevise det! ;-)
Jeg er ikke mere tvunget til det job, end at jeg kan tjene bedre på at servere grillmad.
Jeg er ikke uundværlig for dem. Jeg ved dog at jeg kan medbringe utroligt meget på meget kort tid, i en virksomhed hvis principper jeg finder frastødene. Jeg kan netop enten blive og overbevise mit eget værd, men så vil jeg jo netop give fuldt ud til virksomheden af min viden. Det ved jeg ikke om jeg vil. Jeg har ikke behov for at bevise noget, jeg har ikke nødvendigvis brug for det her job, men jeg håbede og troede jeg ville komme et sted jeg rigtig faldt for, og det er så ikke sket.