Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ingen hemmelighed, at det koster penge at drive Amino og vi derfor forsøger at skaffe penge på alle rimelige måder.
Det samme gør alle andre og jeg kan ikke se hvordan vi ellers skulle kunne drive forretningen.
Man skal huske på, at Amino også har fundet bl.a. Dinero, der giver gratis regnskabsprogram til mere end 10.000 iværksættere og det er bla. sket for penge vi har tjent på reklamer.
Som Nicolai skriver, slipper man for mange af reklamerne hvis man køber Amino Plus, så det kan være en mulighed.
For mit eget vedkommende, bruger jeg Facebook og mange andre sites, der har endog flere reklamer end Amino og jeg lever fint med det og glæder mig over det så intet koster mig.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Martin - jeg fornemmer nu ikke at trådstarter er i mod reklamer. Og jeg heller ikke - der skal penge ind for at drive værket. Det han nævner er D´nero - så det er måske der I skal starte - og overveje om det nu også er nødvendigt med D´nero over det hele - selv i vores indbokse på Amino.

Det virker efter min mening nu også lidt anstrengende.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg er helt med på at vi giver den gas.
Det gør vi fordi de fleste vælger regnskabsprogram i foråret og det derfor er nu vi skal have brugerne.
Vi måler på alle annoncer på Amino og virker de ikke, så bliver de pillet af. Så de annoncer i ser, virker overvejende rigtig fint.
Men jeg er da ked af, hvis det genere at vi fortæller så meget om Dinero.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes også at Amini Plus er godt, men kunne i ikke lave et samlet abonnement til Amino, så jeg både kan få adgang til alle funktioner i debatten, Virksomhedsbørs, Freelancer og Kapital og slippe for reklamer på alle dele af Amino og ikke kun debatten.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

erjegher:

Synes også at Amini Plus er godt, men kunne i ikke lave et samlet abonnement til Amino, så jeg både kan få adgang til alle funktioner i debatten, Virksomhedsbørs, Freelancer og Kapital og slippe for reklamer på alle dele af Amino og ikke kun debatten.



Det kunne vi godt, men så ville Amino Plus blive min. dobbelt så dyrt og det tror jeg helt ærligt ikke folk ville blive glade for.
Det er jo ikke alle der skal have solgt en virksomhed, finde kapital m.m.
Så vi syntes det er mere fair at dele det op.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er Amino besøgstal egentlig stigende og hvordan er planen med videreudvikling af selv Amino?

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Hej Per

Jeg er helt med på at vi giver den gas.
Det gør vi fordi de fleste vælger regnskabsprogram i foråret og det derfor er nu vi skal have brugerne.
Vi måler på alle annoncer på Amino og virker de ikke, så bliver de pillet af. Så de annoncer i ser, virker overvejende rigtig fint.
Men jeg er da ked af, hvis det genere at vi fortæller så meget om Dinero.

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin,

jeg syntes også, at I giver den lige lovlig meget gas.

Selvom jeg kommer men nogle sure opstød ind i mellem, så mener jeg, at I har et god produkt og jeg vil tro, at jeg skaffer jer mindst en ny kunde pr. uge.

Den nyeste anke er dog, at min kollega mener, at hun er ved at få en museskade af at arbejde med Dinero. Jeg håber ikke, at det bliver til en arbejdsskade. Er forsikret, men kan ikke undvære hende.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

erjegher:

Er Amino besøgstal egentlig stigende og hvordan er planen med videreudvikling af selv Amino?



Vi har aldrig haft flere besøgende end nu, men Facebook har taget en del af "unge-debatten" så der er mindre støj og mere "voksensnak" og det er ok.
Lige nu arbejder vi på at gøre Amino mere mobil, gøre Virksomhedsbørsen bedre og gøre debatten hurtigere.
Men jeg har ikke helt fingeren på pulsen, da jeg pt. arbejder mest med Dinero.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SWcotspain:
jeg syntes også, at I giver den lige lovlig meget gas.


Det er bare svært at lade være med, når nu det virker. Det tror jeg de fleste iværksættere har respekt for :-)

SWcotspain:
Selvom jeg kommer men nogle sure opstød ind i mellem, så mener jeg, at I har et god produkt og jeg vil tro, at jeg skaffer jer mindst en ny kunde pr. uge.


Tusind tak, det er jeg rigtig glad for!

SWcotspain:
Den nyeste anke er dog, at min kollega mener, at hun er ved at få en museskade af at arbejde med Dinero. Jeg håber ikke, at det bliver til en arbejdsskade. Er forsikret, men kan ikke undvære hende.


Øv da, skriv endelig til support@dinero.dk hvis du har ideer til forbedringer!

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:
Den nyeste anke er dog, at min kollega mener, at hun er ved at få en museskade af at arbejde med Dinero. Jeg håber ikke, at det bliver til en arbejdsskade. Er forsikret, men kan ikke undvære hende.
jeg lever fint med reklamer - er easy going i den henseende men derimod er jeg da mod museskader og her synes jeg du skal gi Dinero besked om hvad det er for dørlige musebevægelse der skal til så de evt kan korrigere?

(personligt når jeg "leger med det" bruger jeg kassekladde som jeg ikke har bemærket besvær med mus i, men det kan være mig der ikke ser det og de fleste bruger jo køb og salg. (ellers summa enterprise bruger)

I amino kunne musebevægelser begrænses ved at man ved svar - når svarer åbnede - havde direkte adgang til enten - den sædvanlige "nye tråde"-  eller til "debatter du deltager i" direkte lin, uden at skulle scrolle helt op til top hver gang - først ind i alm debatter - og så derfra til debatter du deltager i Stick out tongue

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)