Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af indendørs event/paintball center

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle samme.

Jeg vil lige starte med at sige at jeg er helt ny herinde, og at dette er mit første indlæg. Så hvis jeg er kommet i den forkerte tråd beklager jeg.

Jeg går med tankerne om at starte et "fun center" op, hvis primærer målgruppe vil være, polterabend, fødselsdage og i det hele taget folk som vil have lidt sjov i hverdagen/weekenden. Jeg ved godt dem er der flere af rundt omkring, men ikke her hvor jeg bor som er en større provinsby i DK.

Jeg er blevet tilbud 2500 m2 ialt til en fornuftig pris, og jeg har også regnet på hvad jeg skal bruge af udstyr osv. Men det jeg ikke ved noget om er hvad jeg kan forvente af indtægter pr. måned, eller retter hvor mange gæster? jeg har et gennemsnit tal på ca. 50 besøgende pr. weekend, dvs. 200 gæster pr. måned, så ved jeg godt nogle måneder er bedre end andre, men som sagt dette er blot et estimat fra min side, er dette helt ude i skoven? er jeg langt under eller over?

Det skal siges at hallen er som sagt 2500 m2, og vil blive udstyret med min. 2 paintballbaner, som kan slåes sammen til en stor, bumber ball bane til 10 personer, 1 laser bane til min 15 personer samt hvad der evt. ellers måtte komme til af mindre "forlystelser", bordfodbold, træstub til søm osv. er ikke sikker på jeg vil have sumodragter og alt det andet "typiske" polterabend hejs. De ting jeg vil have skal være de fede ting. Overvejer også en skydebane til paintabll, og så købe en sniper riffel som folk kan hygge sig med?

Der vil være omklædningsrum til begge køn, samt bad og toilet facilitteter, ingen mad i første omgang, men selvfølgelig øl/vand.

Som bonus info skal siges at i hallen som klodser op af "min" hal, er der nogen der går med tanker om at lave et stort legeland til børn, også derfor jeg ikke påtænker dvs. "hoppe" aktivitetter. det vil blive på ca. 3000 m2.

lokationen ligger 5 min ude for centrum, dvs. meget centralt og nemt at komme til både med cykel, bil og bus.

Jeg håber der er nogle erfarne folk der kan hjælpe mig lidt på vej her, og fortælle mig om dette er en dødsejler eller om det er noget der kan betale sig at gå videre med.

Men som sagt nogle månedlige tal ville hjælpe mig enormt i min videre planlægning af budget.

ps. byen samt opland udgør ca. 150.000 mennesker.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)