Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til undersøgelse om værdi af idé

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg / Nørresundby
Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ ALLE

Jeg har brug for jeres hjælp ! har en idé til en virksomhed som kommer bloggere og små virksomheder til gode, men mangler noget respons fra jer omkring idé og hvor mange der vil benytte det ?

Så vil i ikke lige bruge 2 min på at læse denne side: http://ms-media.dk/

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Michael

Det syntes jeg da ser meget fornuftigt ud - jeg ville ikke selv benytte det, da jeg har mit eget team til den slags. 

Der hvor du skal passe på med at blive "klemt" er på timeprisen - 170.- pr påbegyndt time kan du godt leve af sålænge der er tale om småting som backups og opgradering af plugins osv, hvor du kan lave flere ting på en time. Men når opgaverne begynder at vokse således at en opgave tager mange timer, så kan du nok ikke nøjes med at omsætte for 1500 om dagen, det giver ikke meget luft til ferie, revisor, administration, salg mm.

Hvis du leverer en ordentlig kvalitet og kundeservice tror jeg sagtens at du vil kunne tage en højere timepris. Det tror jeg at de fleste ville accepterer, jeg vil selv hellere baserer min forretning på partnere der selv har en sund forretningsmodel, end gå benhårdt efter prisen - det kan hurtigt blive dyrt og bøvlet for mig hvis du finder ud af at du ikke kan leve af det alligevel.

Anyway - Held og Lykke med det

//Morten

Fra Aalborg / Nørresundby
Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar, det vil jeg helt sikkert tage med i overvejelsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)