Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte APS ud fra værdi af hjemmesider - hvordan er reglerne

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle hjemmesider og ved med ret stor sandsynlighed, at omsætningen kommer over 50.000 kr. de næste 12 måneder, men kan jeg bruge det som anpartskapital og stifte et aps ud fra det som værdi?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47191
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:21
Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:49

Cookie - John Hannover:

Det vil kræve apport stiftelse og koste en del og hjemmeside vurdering er lav og vanskelig sats ikke den vej med hjemme sider. Stift kontant 

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/moms-ved-import.html 

Vh jh

Alternativet er, at det bliver et enkeltmands , da der vil gå for meget tid med, at samle de penge sammen der skal til for, at stifte et aps kontant. Men selv om det er en besværgelig og dyr måde, den måde jeg gerne vil stifte det på, er det så noget der kan lade sig gøre?

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 20:35

Hvorfor ikke oprette et IvS og så konvertere det, når egenkapitalen er til et ApS? Der er kun et indskudskrav på 1 kr. + oprettelsesomkostningerne.

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:56

LKlitgaard:

Hvorfor ikke oprette et IvS og så konvertere det, når egenkapitalen er til et ApS? Der er kun et indskudskrav på 1 kr. + oprettelsesomkostningerne.

Det havde jeg da helt glemt, så er det jo det jeg gør:) 

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:00

Cookie - John Hannover:

Det vil kræve apport stiftelse og koste en del og hjemmeside vurdering er lav og vanskelig sats ikke den vej med hjemme sider. Stift kontant 

http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/moms-ved-import.html 

Vh jh

Kan du ikke lige skrive det link til din side, hvor jeg kan læse om det om, at benytte privat bankkonto som nemkonto til firmaet (Man skal selvfølgelig have lov af sin bank først)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:38
Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:12

Cookie - John Hannover:

jo - men det duer så ikke for et selskab type IVS som kræver ren erhvervskonto da det jo ikke er samme juridiske person som en selv ved personlig virksomhed - men ellers her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/08/erhvervskonto-contra-privat.html 

vh John Hannover

Okay. Nu har jeg hørt mange banker sig nej til at oprette erhvervskontoer til nye firmaer, men vil det gøre det nemmere at gå til forskellige banker og sige direkte, at jeg vil i starten sikker koste dem penge, da jeg bare vil have en konto, så kan vi aftale jeg betaler for oprettelse af konto og en fast pris hvert kvartal og så må jeg få en konto. Tror du det er nemmere, hvis man siger det fra starten?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:40

Jeg tror i dag det giver lidt sig selv, at banker jo taber på at folk har penge på kontoen og dertil naturligvis har omkostninger, så hvis ikke de tjener på en på noget andet, så vil de ofte ha penge for at oprette og køre erhvervskonto

Jeg tror ikke man skal sige man ved det, men være forberedt på, at skulle acceptere en vis omkostning på en helt ny erhvervskonto, hvis ikke man har en masse at byde banken på her anno 2015 - Bare være reel og kom med en god plan- så går det. Læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/ny-konto-i-banken.html  god vind med det

vh john hannover

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)