Jeg har nogle hjemmesider og ved med ret stor sandsynlighed, at omsætningen kommer over 50.000 kr. de næste 12 måneder, men kan jeg bruge det som anpartskapital og stifte et aps ud fra det som værdi?
Alternativet er, at det bliver et enkeltmands , da der vil gå for meget tid med, at samle de penge sammen der skal til for, at stifte et aps kontant. Men selv om det er en besværgelig og dyr måde, den måde jeg gerne vil stifte det på, er det så noget der kan lade sig gøre?
Kan du ikke lige skrive det link til din side, hvor jeg kan læse om det om, at benytte privat bankkonto som nemkonto til firmaet (Man skal selvfølgelig have lov af sin bank først)
Okay. Nu har jeg hørt mange banker sig nej til at oprette erhvervskontoer til nye firmaer, men vil det gøre det nemmere at gå til forskellige banker og sige direkte, at jeg vil i starten sikker koste dem penge, da jeg bare vil have en konto, så kan vi aftale jeg betaler for oprettelse af konto og en fast pris hvert kvartal og så må jeg få en konto. Tror du det er nemmere, hvis man siger det fra starten?
Jeg tror i dag det giver lidt sig selv, at banker jo taber på at folk har penge på kontoen og dertil naturligvis har omkostninger, så hvis ikke de tjener på en på noget andet, så vil de ofte ha penge for at oprette og køre erhvervskonto
Jeg tror ikke man skal sige man ved det, men være forberedt på, at skulle acceptere en vis omkostning på en helt ny erhvervskonto, hvis ikke man har en masse at byde banken på her anno 2015 - Bare være reel og kom med en god plan- så går det. Læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/ny-konto-i-banken.html god vind med det