Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en editor søges

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en editor til en webside i stil med den man skriver i, når man skriver indlæg her på amino..

Nogen der kender en til fri download ??

Fra Ullerslev
Tilmeldt 3. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:03
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 15:10
eller http://tinymce.moxiecode.com/
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 15:14

Takker for forslagene.

Den der tinymce, kan den sættes op så, at det der skrives i editoren kan uploades til en database, samt kan der checkes for hvis brugeren ikke har skrevet noget i editoren..

Er der evt. et sted hvor jeg kan læse om ovenstående  ? Syntes ikke lige jeg kan hitte det på deres hjemmeside....

Fra Ullerslev
Tilmeldt 3. Oct 07
Skrevet kl. 15:17

KomsiKomsa.dk:

Takker for forslagene.

Den der tinymce, kan den sættes op så, at det der skrives i editoren kan uploades til en database, samt kan der checkes for hvis brugeren ikke har skrevet noget i editoren..

Er der evt. et sted hvor jeg kan læse om ovenstående  ? Syntes ikke lige jeg kan hitte det på deres hjemmeside....

Kan de begge; det har jo som sådan intet med editoren at gøre. Big Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:21

Det der skal du have en programmør til at lave for dig, det er ikke bare sådan at lave. Det er ikke bare en parameter der kan slås til :)

Du kan evt give mig et kald og beskrive lidt mere præcist hvad du vil have lavet så kan vi give dig et tilbud.

Alternativt skal du lære at programmere :)

En anden mulighed var at beskrive her hvad du ønsker at få lavet og satse på at nogen kender et gratis/billigt værktøj som kan gøre det for dig , det har du nok en del nemmere ved at sætte op :)   

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 15:25

mcsolutions

ved godt der skal programmeres, men er nu ikke helt på bar bund hvad det angår...

Fra Ullerslev
Tilmeldt 3. Oct 07
Skrevet kl. 15:28

KomsiKomsa.dk:

ved godt der skal programmeres, men er nu ikke helt på bar bund hvad det angår...

Tænkte jeg nok, for ellers giver jeg også gerne et godt tilbud. Men de fleste editors spytter bare HTML ud, som kom det fra et almindeligt textarea, og så kan du jo sådan set gøre med det hvad du vil, inklusive at smide det i en DB. Dog er der nogle forholdsregler der skal tages i den forbindelse. Men hvis du tager FCKeditoren, så kommer den med færdige eksempler til både ASP, PHP og ColdFusion, så det bare lige er at plotte ind...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:29

KomsiKomsa.dk:

Takker for forslagene.

Det er ganske simpelt et inputfelt du submitter til et script der så gemmer dine data i en database, det er ret simpelt at lave (hvis man har et minimum af kendskab til lidt programmering i enten asp, php, python eller deslige) 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 15:37

ja tinymce er vist bare med et textarea kan jeg se..

Det er fordi jeg bruger en anden editor lige nu som ikke er så pæn i designet, og det var noget javascript i stedet for textarea, så det var lidt mere bøvlet for mig at rette til..men det lykkedes dog.

Vil kigge på tinymce og fck editoren...

Kan fck editoren nemt rettes til så der er de funktioner som man ønsker i toolbaren ?

og kan denne sumitbutton nemt fjernes ?? : (Click the "submit" button to see the HTML code produced by FCKeditor)

I den editor jeg bruger nu var der en lignende mulighed for at se det som html, men den var ikke sådan lige at fjerne den valgmulighed...derfor jeg spørger her..

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)