Jeg håber virkelig at der er en derude der kan hjælpe. Jeg går med en lille drøm i maven om at starte min egen webshop hvor jeg vil impotere mode tøj fra USA eller UK! Det skal være en målgruppe der svarer til unge piger mellem 15-30 år ca - Med en blanding af klassisk kvinde tøj samt tøj til de piger der er lidt mere rå i det og elsker print på t-shirts og trøjer. Det jeg efterspørger nu er gode råd til opstart at min virksomhed, jeg håber derfor at der er nogle der vil hjælpe mig. Mine spørgsmål er: Nogle gode steder, hjemmesider mm. jeg kan søge på for at kunne finde grossiter på tøj, helst USA eller UK Hvordan skal jeg starte webshoppen? HVor finder jeg folk der kan lave den for mig og holde den ved lige for mig? Dette skal inkl. nyhedsbreve, betaling, søge funktion. Kan jeg oprette denne virksomhed som enheltmandsvirksomhed? Hvor meget ville du/i foreslå at jeg skulle bruge i start budget? Hvor meget ville være fornuftigt at have på lager til at starte med? Ville det bedste være at bestille prøver hjem af tøjet og derefter bestille en større sending? Jeg tror mere eller mindre det var de første spørgsmål ;) Jeg priser mig lykkelig hvis der er nogle der kan eller vil hjælpe.. På forhånd tak Angelina Manalo |
Hej Angelina
Det er friskt, du starter helt sikkert på bar bund. Læs om at starte en webshop fra artiklem Min første webshop.
Om import vil jeg foreslå at læse hæftet Import til Danmark (pdf) Jeg vil også foreslå, at du finder varer i England, da det er meget nemmere at handle med England end USA. England er medlem af EU, det er USA ikke.
mvh
Mogens