Hej alle! Jeg står og skal til at vælge/implementere et shopping cart system, og jeg er ved at prøve at danne mig et overblik over junglen af forskellige systemer. Der er et software-produkt der skal sælges, og det findes i både en download-version og en boks-version. Systemet skal kunne tale flere sprog (ud til brugeren), helst have et affiliate program (eller mulighed for at integrere dette selv), mulighed for at bruge promocodes og så kunne generere/vælge serienumre at sende ud til kunden. Paypal- og øvrig betalingsgateway-integration er et stort plus. Scriptsproget er PHP med mysql backend. Jeg kan ikke forestille mig der ikke er nogen der har prøvet lige præcis det scenarie før. :) Jeg har kigget på de "store" som oscommerce og Zen Cart, men de kan alt for meget til hvad jeg skal bruge det til. Der er jo kun et produkt der skal sælges (og et par variationer heraf), så der er ikke brug for produktkategorier, produktsammenligninger m.m. Jeg håber der er nogen herinde der vil dele deres erfaringer. :) Mvh Markus |
Hvis jeg var i din situation tror jeg at jeg ville betale en udvikler for at lave det pågældende system, så får du præcist det du ønsker, ingen begrænsninger på design/funktionsdelen og alligevel slipper du relativt billigt da det ikke er et stort system der skal programmeres.
Jeg kender ingen opensource eller standard systemer der kun kan det du efterspørger, de fleste kan, men som du selv har bemærket er de fyldt op med alt muligt andet også.