Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturerings adresse forskellig fra arbejdssted

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Skal der stå leveringssted for en arbejdsydelse hvis Fakturaen sendes til en anden adresse??

Ex havearbejde i 3 forskellige sommerhuse med samme ejer - skal der så skrives 3 forskellige adresser på fakturaen eller er det nok med adressen hvortil regningen skal sendes ??

Mvh Bjarne

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget krav om hvad du oplyser på fakturaen, men det kan være en god ide at oplyse som kommentar på fakturaen hvilken ydelse du har leveret og hvortil den er leveret.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Big Smile Gælder dette også hvis faktura er til CVR ?? hvad hvis man har en kunde som har noget arbejde der skal udføres i privaten, men fakturaen skal sendes til et firma. Vil ikke være med til at omgåes reglerne, men det er vel hans problem hvordan han bogfører det eller ??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det lyder som omgåelse af reglerne og der ændres intet ved at arbejdsgiveren kan hænge på skatten hvis der omgår regler om løn og honorar og det er jo arbejdsgiverens ansvar - og her er det ret klart omgåelse som vil kunne føre til meget klare problemer = medvirken til skatteomgåelse - Du VED du laver arbejde for en privat og medvirker så til at denne kan snyde i skat ved at tage faktura fra hans selskab

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange Tak for svaret :)

- Så er sagen jo afklaret. Egentlig også meget logisk når jeg tænker mig lidt om.. 

Mvh Bjarne

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ja det lyder som omgåelse af reglerne og der ændres intet ved at arbejdsgiveren kan hænge på skatten hvis der omgår regler om løn og honorar og det er jo arbejdsgiverens ansvar - og her er det ret klart omgåelse som vil kunne føre til meget klare problemer = medvirken til skatteomgåelse - Du VED du laver arbejde for en privat og medvirker så til at denne kan snyde i skat ved at tage faktura fra hans selskab

Det fordrer at du i forvejen ved hvem der ejer ejendommen!

Jeg ville altså være lidt tilbageholdende med at tage dette op med kunden. I stedet kan du på din faktura have for vane at påføre oplysning om arbejdssted. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)