Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke aftaler er populære ved samarbejde i startup?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 39
Fra  ByPassion Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har brug for lidt input til at træffe en beslutning. Jeg er freelance programmør og er blevet kontaktet af et startup der gerne vil samarbejde så de kan komme i luften. Nu skriver jeg samarbejde og det er netop her jeg har brug for jeres guldkorn, for hvad fungerer godt i praksis, der er 1000 muligheder :)

Et samarbejde kan være at blive hyret ind til en alm. pris

Et samarbejde kan være at arbejde unden indtægt nu og så få et catch senere

Et samarbejde kan være at få list løbende og så mere senere

At blive partner

At....Her kommer jeres guldkorn

Jeg synes de har et super godt koncept og et ikke blevet snakket over hoved med en skarp pitch, men haft mulighed for at spørge mere uddybende ind til deres forretning og tror 100% på konceptet. Jeg søger input fra de af jer der har stået i samme situation.

De bedste hilsener

Rasmus Christensen

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Jeg taler af erfaring... Hvis det kræver du skal give 120% over en længere periode, så skal du simpelthen eje en større del af projektet. Ellers så løber du tør for energi, hvis ikke du har en betydelig motivation. 

Start ups er sjove, men når den mindste smule kritiske masse kommer - og der kommer små problemer, så føler man sig begravet. Og der føler jeg det er vigtigt at man kan gå hel hjertet ind i det, som sit hjertebarn.. Og det kan man bare ikke hvis man er time ansat etc. 

Wish you the best!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)