Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når vokseværket melder sig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du har overstået den svære opstartstid, og har fået dig et par ansatte, har du nok i baghovedet denne tanke: Jeg burde professionalisere vores EDB!
 
I starten kører man jo med lavest mulige udgifter (gammel hardware, gratis software etc.), men på et tidspunkt skal man tage området op til revision og kigge på bl.a. fælles dataadgang (inkl. afskærmning af finans- og ledelsesinformation),  backup (inkl. backup af e-mails),  inhouse økonomistyring (f.eks. via C5), fælles mail i stedet for enkeltkonti, intranet, hjemmearbejdspladser etc. etc.
 
Står du i denne situation, bør du vide at Microsoft Small Business Server 2003 er MEGET attraktiv. Der er tale om en lille udgave af alle Microsofts serverprodukter, så du kan få få bl.a. filserver, mailserver, internetserver, SQL-server og firewall. Og ikke alene er dette operativsystem ekstremt billigt, men mange andre firmaer tilbyder specielle SBS-produkter til halv pris (f.eks. Symantec backup og Trend Micro antivirus), ligesom hardwareforhandlere bundler den med meget billig hardware. Og der er intet "small" over den - den kan trække op til 75 brugere.
 
Jeg skriver dette indlæg som en blanding af forbrugerinformation og reklame for MS, da SBS serveren desværre er MS''s største hemmelighed. Men det er min klare overbevisning, at mange danske virksomheder kan spare mange penge ved at kigge på denne mulighed. Og så håber jeg at jeg ikke har overtrådt for mange retningslinier med dette indlæg ;-)
 
 
 
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det eneste, som umiddelbart mangler i dit indlæg er en rabat til Amino''er
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Ja, det har du ret i, så hermed 25% Amino iværksætterrabat på mine standard-timepriser. Beklager jeg ikke kan presse Microsoft til at yde en Amino-rabat ;-).
 
Mvh, Thomas
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)