Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger wordpress nørd i København. Gerne med grafiske evner.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal have lavet en professionel hjemmeside i Wordpress som jeg selv skal kunne opdatere løbende. Jeg søger derfor en wordpress nørd, gerne med evner indenfor det grafiske, som kan hjælpe mig med dette. Du skal kunne lave siden ud fra den skabelon jeg har, og det skal gøres så jeg selv kan opdatere den. Desuden skal der placeres banner reklamer på siden samt reklamer fra affiliates. Siden er meget simpel, men den skal være top professionel i sit layout. Den skal desuden fungere perfekt på alle platforme.

Jeg har tidligere set på muligheden for at få en virksomhed til at lave den, men jeg mener at det vil være bedst hvis jeg kan mødes løbende med programmøren og dermed være helt tæt på processen. Mit budget er desuden begrænset, og derfor mener jeg at det er mest realistisk at finde en freelancer/nørd som vil tjene lidt penge samt få en reference til sit CV. Hvis samarbejdet bliver en succes er der selvfølgelig også mulighed for at der kommer mere arbejde ud af det.

Udover opsætningen af siden, kommer jeg også til at skulle bruge noget hjælp til sidens grafiske identitet, så det er et plus hvis du også har de evner. Jeg skal desuden bruge hjælp til SEO optimering af siden, da dette er en vigtig del af konceptet.

Du skal gerne være fra Københavnsområdet, da jeg ønsker at kunne mødes løbende i processen.

Jeg ser frem til at høre fra dig. Og jeg vil meget gerne se eksempler på det arbejde du tidligere har lavet.

Med venlig hilsen

Daniel

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 12:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)