Jeg er ny her på sitet, da jeg overvejer at starte min egen forretning, men jeg har brug for nogle råd, som I forhåbentligt kan give mig.
Jeg overvejer at starte en webshop som primært sælger spiritus til billige priser. Planen er at virksomheden "bare" skal være en hobby-forretning.
Men jeg ved ikke lige helt hvordan jeg kommer igang, så der for har jeg nogle spørgsmål: - Hvor køber man spiritus til videresalg? (Nogle gode leverandører?) - Koster det noget at oprette/registere sig hos et betalingssytem på en evt. webshop? - Hvad koster en webshop at opsætte? (Cirka beløb) - Har I nogle gode råd ift. fragtmetoder/firmaer? - Er der noget bestem lovgivning man skal have styr på ift. virksomhedsdrift? - Generelle råd til opstart af virksomhed? - Hvor mange penge vil være fornuftig/nødvendig at invistere i en sådan hobby-forretning?
Det kunne være helt perfekt hvis nogle af Jer selv har en virksomhed som netop sælger spiritus online,og kunne give nogle fif.
PS: Jeg læser pt. på universitet og har derfor ikke de helt store pengebeløb at gøre godt med.