Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det perfekte domænenavn er optaget

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det virkelig gode svar Bo. Mange gode input som jeg tager med mig. Det afklarede en del for mig. At jeg skal have is i maven, tror jeg er rigtigt. Og ikke virke spor desperat. Man skal nok se det som et psykologisk spil. Men ja.. Ret mafia-agtigt, og noget som desværre kræver et vist økonomisk overskud, som jeg er nødt til at forholde mig til. Man betaler jo ikke det, varen reelt koster.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Frihånd:

Tak for det virkelig gode svar Bo. Mange gode input som jeg tager med mig. Det afklarede en del for mig. At jeg skal have is i maven, tror jeg er rigtigt. Og ikke virke spor desperat. Man skal nok se det som et psykologisk spil. Men ja.. Ret mafia-agtigt, og noget som desværre kræver et vist økonomisk overskud, som jeg er nødt til at forholde mig til. Man betaler jo ikke det, varen reelt koster.


Det er jo bare almindelig forhandling, om en vare som ikke har en fastsat værdi, fx virksomhedsovertagelse osv. 
Det har måske en værdi for ejeren, i form af email adresser etc. 
Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for afklarende svar. 

Peter

Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt. Det konkretiserer, hvilke reelle ting, jeg kan gøre. Tak for det!

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Frihånd:

Fedt. Det konkretiserer, hvilke reelle ting, jeg kan gøre. Tak for det!

En anden vinkel på det (som jeg har været ude for), er at man kan støde ind i en konkurrent.. Altså en der rent faktisk arbejder på at lancere et projekt på domænet. I det tilfælde er deres responds så vild i pris, så man er ved at falde ned fra stolen.. Og der vil jeg anbefale dig bare at være direkte og spørge om det er fordi de selv er igang med at lancere noget på domænet - således at du finde ud af om det er kampen værd etc. 
Play it smart :-) 
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)